Sålt en jacka till Skallagrimson helt utan problem, snabb betalning och trevlig kontakt. En köpesannons ledde till att jag fick låna, på obestämd tid, ett strap från Tudor till min fd. Black Bay. I mina ögon en goodguy.
Genomfört ett bytemed herrn. Mkt nöjd för min del, trevlig kille att göra affär med. Inga konstigheter . GG helt klart.
Sålde en Squale till denna goodguy. Snabb betalning och ett allmänt trevligt bemötande, skulle inte tveka att göra affärer igen!
Köpt en fin Breitling av @skallagrimson Trevlig kommunikation och en smidig affär 100% good guy i min bok Mvh Micke L
Fick hem ett krokodil band av Skallagrimson idag. Snabb leverans och trevligt bemötande. Kort och gott en riktig goodguy!
Köpt en klocka i 9k-klassen av @skallagrimson och allt flöt på perfekt! Grym kommunikation och snabb leverans. Klockan var precis som beskriven. Klockren, 100% GoodGuy jag gärna gör fler affärer med!
Köpte Squale @skallagrimson! Från första kontakt till mottagandet av paketet gick allt supersmidigt. Klockan exakt så som beskriven. Väldigt trevlig i kommunikationen och i bemötandet. GG i min bok!
Byte klocka med denna trevliga herre och är mer än nöjd. 100% reko, gör gärna fler affärer i framtiden