Kvällens första bytesaffär
![]()
Hmm inte hugg hoppas jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kvällens första bytesaffär
![]()
Inte jag som bytt och det var även kontanter involverade.Hmm inte hugg hoppas jag?
Såklart du borde, härlig Flightmaster!Hmmm..... borde man?
![]()
Hittade en bild till på Bullheaden, så cool!Jäklar vad tråkigt att jag missade denna GTG! Hoppas vi kan styra något liknande i framtiden.
Kan man få önska fler bilder på UN:en samt min favorit - Bullhead Omegan?![]()
Vem rockade alla sköna heuers? Silverstone och Monacon var galna. Gilten var också den sinnes.. Kul GTG!![]()
Tror att det är Wallan.
Tack för bilderna! Den där Ulysse Nardin klockan har jag aldrig sett förut, berätta mer om den.
Nu blir det omega bonanza!
![]()
![]()
Missade att det satt finsk dagskiva i den, blev genast ännu coolare!Ingen GTG utan att göra affär. En automat-Speedy med finsk dagskiva vaknade jag upp med den här gången.
![]()
Missade att det satt finsk dagskiva i den, blev genast ännu coolare!![]()
Det är rätt. Söndag är SUN, kort för sunnuntaiVi får väl se om jag lyckas klura ut vad som är vad då ingen dag är röd. Men sun borde väl ändå vara söndag?