• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skeppsta

Skeppsta

Basic
2-Faktor
Då jag börjar bli alltmer aktiv här inne är det dags att börja bygga upp ett förtroende på forumet! :)

Sålt klocka på distans till @Skeppsta i 30k-klass. Utmärkt köpare trots att processen från min sida blev något utdragen av olika anledningar. Good guy!

Sålt klocka på distans till @Skeppsta. Mycket trevlig och smidig affär från början till slut, dessutom mycket snabb betalning. 100% GG, gör gärna fler affärer i framtiden😃

Sålt en klockan i 25k-klassen på distans till @Skeppsta . Mycket trevlig konversation där vi snabbt kom överens och affären kunde inte gått smidigare! 100% goodguy och jag gör gärna affärer igen om möjligheten ges ☺️

Sålt en GS på distans till @Skeppsta. Vår andra affär och denna var precis lika trevlig och smidig som den första, 100% GG som jag kan rekommendera😊

Sålde en GS till herrn. Smidig kommunikation och överlag trevlig ton.
Sällan förseningar med Swish.
Helt klart GG i min bok!

Tillbaka
Topp