• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skicka klocka med blocket paket

KenKun

Patek
2-Faktor
Till er som använt denna tjänst innan. Jag är orolig att den butik jag lämnade in klockan till inte var så ärliga. På paketlappen står ju att det är en klocka till värdet 41200kr (idioti ha värdet tryckt på paketlappen ju)
Saken är att jag lämnade in paketet i måndags och schenker bör hämtat ut det i tisdags. Men status på paketet är "inlämnat i butik" fortfarande. Ringde till ombudet som hävdar alla paket är lämnade. Chatta med schenker och det har ingen information alls om paketet. Scannar dom iaf inte att de hämtas ut från ombud? Blocketpaket försäkras bara upp till 10k med. Antar även att trygg hansa inte hjälper mig vid full ersättning heller om ombudet nu tagit paketet?
Oj, hoppas att det löser sig :(
 

Akerhage

Cartier
Oj, hoppas att det löser sig :(
Gör det säkert, antagligen jag som är nojjig, Schenker kanske är sega med att uppdatera information med, eller sega över lag. Är det någon som vet ungefär hur lång tid det brukar ta att skicka en vara såhär?

EDIT: Kom till Borås Terminal kl 08:27....PUH!
 
Senast ändrad:
Topp