Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack å då är den försäkrad med !?DHL Express, ca 800-1000 kr.
Du väljer själv försäkringsvärdet när du bokar på nätet, sist jag kollade försäkrade de klockor upp till 50k, ring och hör själv för säkerhets skull i fall något förändrats i villkoren.Tack å då är den försäkrad med !?
Till mig sa de upp till 50.000 kr för ett par månader sen, men de kanske ändrat villkoren. Det kan även skilja sig beroende på vilken handläggare man får prata med...Efter telefonkontakt med Dhl var uppgiften att de försäkrar till Max 5000kr om det är privatperson !!
Så att låta köparen själv försäkra hos tredje part är nog det bästa !!
Efter telefonkontakt med Dhl var uppgiften att de försäkrar till Max 5000kr om det är privatperson !!
Så att låta köparen själv försäkra hos tredje part är nog det bästa !!
Ok bra att veta !!! Får undersöka igen!!Till mig sa de upp till 50.000 kr för ett par månader sen, men de kanske ändrat villkoren. Det kan även skilja sig beroende på vilken handläggare man får prata med...
Har köparen betalat med PayPal så ligger det i ditt intresse att ordna försäkringen. Spelar ingen roll vad ni avtalat sinsemellan, vid en dispyt tillämpar PayPal sina egna regler och då är säljaren rökt i 99,9% av fallen.
Tack får fortsätta leta å börja med ups mvh5000 tycker jag låter väldigt lite, men det kanske kan vara så. Själv har jag skickat med UPS, som då tillät mycket högre belopp.