Ja helt otroligt.Sent skall man vakna....
Fasen vad grym hon är och vilket lopp hon får till!
Det var nog inte många som trodde att en junior skulle vara största hotet mot Johaug.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja helt otroligt.Sent skall man vakna....
Fasen vad grym hon är och vilket lopp hon får till!
Det var nog inte många som trodde att en junior skulle vara största hotet mot Johaug.
Får väl travestera I Stenmark när han fick en miss : ” Då får du vel åk sjäälv. Bra svar till en reporter enligt mig.Undrar vad Calle lyckas med i dag... Han bryter väl en stav och tappar skidorna...
Stenmark är rolig.Får väl travestera I Stenmark när han fick en miss : ” Då får du vel åk sjäälv. Bra svar till en reporter enligt mig.
Hur gick det på öppna spår?Sitter i buss på väg upp mot morgondagens Öppet spår. Bättre uppladdning än skid-VM finns inte!
![]()
Hur gick det på öppna spår?
Åkte själv, och tyckte banan var riktigt dålig efter fyra mil. Inga spår och mestadels slask man åkte på.
Aldrig synd om Nörge.Sent inlägg... ..
Jäklar vilken insats de gör alltså!!
Man kan ju inte annat än imponeras av allas insats.
Sedan tycker jag faktiskt att det är lite synd att det är Astrid som tappar i Norge då det inte är första gången hon gör det, men men, guld är ju guld![]()
Herregud vilken tid! Sjukt imponerande! Ska göra klassikern i år sent påkommet, hann åka 7 mil skidor i vinter och det är det jag åkt på längd någonsin. Men ramlade in på 7.45 så spåren var väl sämre när jag kom stapplande.Kul att vi är flera skidåkare här! Brukar du köra öppet spår? Jag hade en mycket fin dag i spåren och ett oförtjänt bra resultat: 4:39. Upplevde att spåren höll bra ända till Hökberg där det blev lite mjukt. Drygt 30gr varmare än förra årets lopp; snacka om variation!
Framtiden ser ljus ut.Frida Karlsson, känns som mer ord är överflödiga![]()
Cologna är ju en slitvarg så det vore honom väl unt.Bara femmilen kvar då. Tror ingen svensk har chans på pallen så jag hoppas på Harvey, Cologna och Bolsjunov.
Ja så är detJaha... Skidskytte-VM snart då![]()
Ja verkligen.Ja så är det
Grymt kört av damerna på årets VM i alla fall!