• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skid-VM 2019

Sitter i buss på väg upp mot morgondagens Öppet spår. Bättre uppladdning än skid-VM finns inte!
0A466862-83B4-469E-A391-F3631EC548C1.jpeg
Hur gick det på öppna spår? :)

Åkte själv, och tyckte banan var riktigt dålig efter fyra mil. Inga spår och mestadels slask man åkte på.

Hur gick det på öppna spår? :)

Åkte själv, och tyckte banan var riktigt dålig efter fyra mil. Inga spår och mestadels slask man åkte på.

Kul att vi är flera skidåkare här! Brukar du köra öppet spår? Jag hade en mycket fin dag i spåren och ett oförtjänt bra resultat: 4:39. Upplevde att spåren höll bra ända till Hökberg där det blev lite mjukt. Drygt 30gr varmare än förra årets lopp; snacka om variation!

Sent inlägg... ..
Jäklar vilken insats de gör alltså!!
Man kan ju inte annat än imponeras av allas insats.
Sedan tycker jag faktiskt att det är lite synd att det är Astrid som tappar i Norge då det inte är första gången hon gör det, men men, guld är ju guld :)

Kul att vi är flera skidåkare här! Brukar du köra öppet spår? Jag hade en mycket fin dag i spåren och ett oförtjänt bra resultat: 4:39. Upplevde att spåren höll bra ända till Hökberg där det blev lite mjukt. Drygt 30gr varmare än förra årets lopp; snacka om variation!
Herregud vilken tid! Sjukt imponerande! Ska göra klassikern i år sent påkommet, hann åka 7 mil skidor i vinter och det är det jag åkt på längd någonsin. Men ramlade in på 7.45 så spåren var väl sämre när jag kom stapplande. ;)

Bara femmilen kvar då. Tror ingen svensk har chans på pallen så jag hoppas på Harvey, Cologna och Bolsjunov.

Tillbaka
Topp