Ponlarsson
Silver
Kör sprezz rakt igenom och ta typ ett par New Balance 420 i så fall. Enligt mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är Nike Air Max 90 inte air Max elite.Intressanta svar, blir väl inga tips här inte men det var denna typ nasaren hade på sig.
Vafan är det där? Såna skor som gör rumpan rundare?Oj.. Tänk om någon dök upp i dessa tillsammans med kostym:
Vafan är det där? Såna skor som gör rumpan rundare?
Samma här.Det där är Nike Air Max 90 inte air Max elite.
Jag går varje dag med ett par såna eller ett par adidas flux på kontoret. Med jeans och t shirt oftast. Finns ingen anledning att ha kostym i byggbranschen när ingen annan har det.
tycker dock am90 är snäppet vassare än am1, sitter lite stabilare på foten tycker jag. Adidas flux skorna vinner dock på bekvämlighet med hästlängder, nackdelen där är att det inte går att han dem när det regnar, då dom är gjorda i någon syntet mesh av något slag.Samma här.
AM1 > AM90 dessutom.
Kan vi få @lebens input på det här?Vafan är det där? Såna skor som gör rumpan rundare?
Tycker tvärtom, sitter klumpigare och sulan är grotesk. Smaken är som baken.tycker dock am90 är snäppet vassare än am1, sitter lite stabilare på foten tycker jag. Adidas flux skorna vinner dock på bekvämlighet med hästlängder, nackdelen där är att det inte går att han dem när det regnar, då dom är gjorda i någon syntet mesh av något slag.
Har bara testat ett par flux än så länge, är sjukt nöjd även fast frun hatar dem. Hon vägrar gå på stan med mig om jag har dem på migTycker tvärtom, sitter klumpigare och sulan är grotesk. Smaken är som baken.
Finns ju flertal flux som även tål väta. Rekommenderar starkt!
AF1 > AM1 > AM90Samma här.
AM1 > AM90 dessutom.
Skulle behöva ett par stabila och framförallt luftiga skor för innomhusbruk. Krav att dom är helsvarta, även sulan. Några tips?
Merrel moab finns som helsvart. Dock antagligen intr det du letar efterSkulle behöva ett par stabila och framförallt luftiga skor för innomhusbruk. Krav att dom är helsvarta, även sulan. Några tips?
Lunarforce1 > AF1 för att vara jobbig.AF1 > AM1 > AM90
Jag har bara Asics Gel-Lyte III på mig när jag jobbar! Skönaste skon som går att få tag på
Merrel moab finns som helsvart. Dock antagligen intr det du letar efter
Merrell moab är däremot de skönaste skorna jag testat.. Används bland annat av USSF..Önskar nästan att det vore ok i sammanhanget. Sjukt sköna
Faktiskt inte ett dumt förslag.
Blev dock dessa. Sköna och luftiga, som att gå i strumpor.
Merrell moab är däremot de skönaste skorna jag testat.. Används bland annat av USSF..
De utan gore-tex skulle jag säga borde klara det. Jag har ju lite andra parametrar, men de borde funka som kontorsskor. Komforten är dessutom än en gång lysande!Andas dom bra för innomhusbruk 8h/dag?
Håller helt med! Glömde dock bort LF1Lunarforce1 > AF1 för att vara jobbig.
Blir alldeles för lökigt i AF1 inomhus tex. Måste testa ett par Asics, är på tiden!
Är det accepterat i finansvärlden?Finns det fortfarande yrkeskategorier i sverige som inte kan ha gympaskor på jobbet? Uppriktig fråga. Jag kan tänka mig att nån på fonus som har kundkontakt kanske inte ska ha jeremy scott adidas, i övrigt inte.
Jag tror du missförstår. Många inkl undertecknad får ha på oss vad som helst på jobbet så länge det är helt och rent. Det betyder inte att det är ett smart drag att klä sig som en dagisfröken i mitt jobb som senior utvecklingschef i ett större börsnoterat bolag där de flesta andra i ledningsgruppen går med kostym.Finns det fortfarande yrkeskategorier i sverige som inte kan ha gympaskor på jobbet? Uppriktig fråga. Jag kan tänka mig att nån på fonus som har kundkontakt kanske inte ska ha jeremy scott adidas, i övrigt inte.
Finns det fortfarande yrkeskategorier i sverige som inte kan ha gympaskor på jobbet? Uppriktig fråga. Jag kan tänka mig att nån på fonus som har kundkontakt kanske inte ska ha jeremy scott adidas, i övrigt inte.
Ok, jag vet inte vad en dagisfrökens textila preferenser är? Oklart exakt hur homogen grupp dom är på klädfronten, tror även dom kallar sig pedagoger numera. Kul att du är senior utvecklingschef i ett större börsnoterat bolag, låter som mycket ansvar, ledningsgrupp också, oj oj. Mastigt. Du kanske han ha gympaskor en dag som ett spex? Sen kanske andra följer efter? Vem vet, en dag kanske alla seniora utvecklingschefer i större börsnoterade bolag och dess ledningsgrupper sitter där med gympaskor. Du verkar ha patos som rosa parks. Banbrytare. Humanist.Jag tror du missförstår. Många inkl undertecknad får ha på oss vad som helst på jobbet så länge det är helt och rent. Det betyder inte att det är ett smart drag att klä sig som en dagisfröken i mitt jobb som senior utvecklingschef i ett större börsnoterat bolag där de flesta andra i ledningsgruppen går med kostym.
Mår du bra?Ok, jag vet inte vad en dagisfrökens textila preferenser är? Oklart exakt hur homogen grupp dom är på klädfronten, tror även dom kallar sig pedagoger numera. Kul att du är senior utvecklingschef i ett större börsnoterat bolag, låter som mycket ansvar, ledningsgrupp också, oj oj. Mastigt. Du kanske han ha gympaskor en dag som ett spex? Sen kanske andra följer efter? Vem vet, en dag kanske alla seniora utvecklingschefer i större börsnoterade bolag och dess ledningsgrupper sitter där med gympaskor. Du verkar ha patos som rosa parks. Banbrytare. Humanist.
Själv kör jag på Asics GEL-KAYANO 21. Har haft lite problem med ryggen då vi har väldigt hårt underlag på jobbet. Men ska jag ut till kunder/partners brukar jag byta och kör "vanliga" skor med en specialsula som finns hos de flesta skohandlare.