• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Vafalls?!
Finns väl inget (utöver klocka givetvis) som kan vara mer statement än bra skor och ett för dagen genomtänkt skoval?
På samma sätt som ett genidrag i klockval och klockarmband kan lyfta en för det otränade slarvig outfit kan skorna göra detsamma.

Exakt så är det, oavsett om man är dam eller herr! Glöm inte väska också så är det fullträff ;)

Blev Islay idag.
image.jpg

Fick mina 3-delade skoblock från Vass i dag. :)
Har storlek 44,5 på skorna och tyckte inte att Vass "vanliga" skoblock i storlek 44 fyllde ut skon tillräckligt. Beställde därför ett par i storlek 45 och tänkte att det skulle vara roligt att testa ett par 3-delade. Satt helt perfekt!
1041.jpg
1147b.jpg

Tjejen hittade ett par Stan Smith's med rosa detaljer på Footlockers i Köpenhamn och blev väldigt sugen men köpte aldrig dessa, nu tänkte jag beställa ett par till henne istället men kan inte hitta dessa på någon svensk sida över huvudtaget...

Någon som sitter på någon mindre känd sida jag kanske missat? vill helst slippa åka över till köpenhamn igen för att köpa dem!

adidas-stan-smith-j-w-schuhe-weiss-pink-150-zoom-0.jpg

Tjejen hittade ett par Stan Smith's med rosa detaljer på Footlockers i Köpenhamn och blev väldigt sugen men köpte aldrig dessa, nu tänkte jag beställa ett par till henne istället men kan inte hitta dessa på någon svensk sida över huvudtaget...

Någon som sitter på någon mindre känd sida jag kanske missat? vill helst slippa åka över till köpenhamn igen för att köpa dem!

adidas-stan-smith-j-w-schuhe-weiss-pink-150-zoom-0.jpg
Ingen personlig åsikt om sidan, men här finns dom iaf!
http://www.schuh.co.uk/kids/youth-adidas-stan-smith-white-and-pink-trainers/8708612320/

Tillbaka
Topp