Carmina x Skoabs longwing i Tärnsjöläder. Fantastiskt trevlig sko. Lite dyrare än Meermin men väldigt prisvärda.
Ska ta och kolla upp dessa, tack för tipset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Carmina x Skoabs longwing i Tärnsjöläder. Fantastiskt trevlig sko. Lite dyrare än Meermin men väldigt prisvärda.
Personligen gillar jag car shoes minst lika bra. Är inga skor du går långt i. Men håller många säsonger om du använder dem klokt.Vad tycker folket om Tod's loafers?
Är det värd den kronan för just dom skorna?
håller dom i mer än en säsong?
eller kan jag lika gärna gå och köpa Supergas loafers för 900kr?
![]()
Älskar pressveck på jeans!Dessa 2 är mina personliga favoriter just nu om vi ändå snackar dyra, opraktiska, ej promenadvänliga osv men löjligt snygga.
Vem skulle inte känna sej som en okrönt king of fashion med nån av dessa 2 par på fötterna
Edward Green (ej randsydda utan durksydda)
![]()
Church's slippers
![]()
Och nej, inte böra dom till smoking...
![]()
![]()
Så sjukt snyggt![]()
OT Stilig kudde! snygga skor också.Mitt enda par C&J, bruna mocka chelsea.. Dock på tok för varma nu men gött med gummisula när det är vinter o slask
![]()
![]()
Vet inte riktigt om jag gillar lästen dock..
Gamla pojkrummet hos mina päron hahaOT Stilig kudde! snygga skor också.
För väl just för det slanka utseendet just hos denna Chelsea8 med enkel Dainite sula. Oftast får ju chelsea boots en lite grövre läst..OT Stilig kudde! snygga skor också.
Helt sant, de ser lite slim ut.För väl just för det slanka utseendet just hos denna Chelsea8 med enkel Dainite sula. Oftast får ju chelsea boots en lite grövre läst..
Bättre bild från nätet:Helt sant, de ser lite slim ut.
Ja precis, önskade att jag kunde ha mocka, men tycker det är så surt när det blir fläckar. Har några par loafers och det har varit ett helvete och få de rena igen.Bättre bild från nätet:
![]()
Är väl typ bara EG som har en lika slank läst med gummi sula (R1) men de kostar ju 3 gånger mer..
![]()
Skulle precis skriva att har man pressveck på jeansen hör man hemma i en madrasserad cellÄlskar pressveck på jeans!
Sjukt fräscht.Skulle precis skriva att har man pressveck på jeansen hör man hemma i en madrasserad cell![]()
Nästa nivå är väl typ att sätta pressveck på träningskläderna.Sjukt fräscht.
Haha, har inte sett det men å andra sidan äger jag inga träningskläder. Jag stryker dock pressveck på allt annat.Nästa nivå är väl typ att sätta pressveck på träningskläderna.
Har inte behövt den färgade än, har bara kört deras inpregmering än plus mocka borste. Och svar ja, läder är roligare och lättare att sköta, plus att det åldras bättre..Ja precis, önskade att jag kunde ha mocka, men tycker det är så surt när det blir fläckar. Har några par loafers och det har varit ett helvete och få de rena igen.
Ånga, Borste, sudd, Ominetoyant cleaner..... (Konstigt stavning) Finns ju iofs någon spray som färgar från Saphir men har ej testat, du?
Bad alltid mamma stryka pressveck på mina jeans när jag gick i gymnasiet haha. Vi snackar 90-talet och idag så ber jag alltid kemtvätten eller frugan göra pressveckHaha, har inte sett det men å andra sidan äger jag inga träningskläder. Jag stryker dock pressveck på allt annat.
Hederlig! bra poäng där, jag tränar aldrig. Ser på hästpolo på tv då och då men det räknas nog inteBad alltid mamma stryka pressveck på mina jeans när jag gick i gymnasiet haha. Vi snackar 90-talet och idag så ber jag alltid kemtvätten eller frugan göra pressveck
Och precis som du, bär jag heller aldrig träningskläder förutom då det ska tränas![]()
Kanske kan hjälpa någotVilken färg i Saphir d'Ors serie ligger närmast Crockett & Jones Chestnut?
Scuffmarks. Men behålla färgen. Kanske ska se om crockett & Jones har några original tillbehör...Vill du få mörkare eller ljusare nyans? Ta bort scuffmarks?
Det har dem har jag hört från min ÅF men vet ej något om dessa. Men de bör nog vara bra, jag är ju som sagt också intresserad av alt till Saphir. Hör gärna av dig om du hittar.Scuffmarks. Men behålla färgen. Kanske ska se om crockett & Jones har några original tillbehör...
Känns inte riktigt som om man kan tillverka skor i 100+ år och ta bra betalt gör dem samtidigt som man säljer skit tillbehör... Jag ska utforska liteDet har dem har jag hört från min ÅF men vet ej något om dessa. Men de bör nog vara bra, jag är ju som sagt också intresserad av alt till Saphir. Hör gärna av dig om du hittar.
TrueKänns inte riktigt som om man kan tillverka skor i 100+ år och ta bra betalt gör dem samtidigt som man säljer skit tillbehör... Jag ska utforska lite![]()
Cognac. Välkommen!Vilken färg i Saphir d'Ors serie ligger närmast Crockett & Jones Chestnut?