• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Vad tycker folket om Tod's loafers?

Är det värd den kronan för just dom skorna?

håller dom i mer än en säsong?

eller kan jag lika gärna gå och köpa Supergas loafers för 900kr?

tods_edit-18.jpg
Personligen gillar jag car shoes minst lika bra. Är inga skor du går långt i. Men håller många säsonger om du använder dem klokt.

Dessa 2 är mina personliga favoriter just nu om vi ändå snackar dyra, opraktiska, ej promenadvänliga osv men löjligt snygga.
Vem skulle inte känna sej som en okrönt king of fashion med nån av dessa 2 par på fötterna;)
Edward Green (ej randsydda utan durksydda)
image.jpeg

Church's slippers
image.jpeg

Och nej, inte böra dom till smoking...
image.jpeg

image.jpeg

Så sjukt snyggt:)

Dessa 2 är mina personliga favoriter just nu om vi ändå snackar dyra, opraktiska, ej promenadvänliga osv men löjligt snygga.
Vem skulle inte känna sej som en okrönt king of fashion med nån av dessa 2 par på fötterna;)
Edward Green (ej randsydda utan durksydda)
image.jpeg

Church's slippers
image.jpeg

Och nej, inte böra dom till smoking...
image.jpeg

image.jpeg

Så sjukt snyggt:)
Älskar pressveck på jeans!

Mitt enda par C&J, bruna mocka chelsea.. Dock på tok för varma nu men gött med gummisula när det är vinter o slask:)
image.jpeg
image.jpeg

Vet inte riktigt om jag gillar lästen dock..

Nyinköpta sneakers här om dagen från Fillipa K. Tydligen gjorda i Portugal med en bra konstrunktion med sydd sula..
image.jpeg

Vet ej om jag ska snöra om dom eller köra så här..

Bättre bild från nätet:
image.jpeg

Är väl typ bara EG som har en lika slank läst med gummi sula (R1) men de kostar ju 3 gånger mer..
image.jpeg
Ja precis, önskade att jag kunde ha mocka, men tycker det är så surt när det blir fläckar. Har några par loafers och det har varit ett helvete och få de rena igen.
Ånga, Borste, sudd, Ominetoyant cleaner..... (Konstigt stavning) Finns ju iofs någon spray som färgar från Saphir men har ej testat, du?

Ja precis, önskade att jag kunde ha mocka, men tycker det är så surt när det blir fläckar. Har några par loafers och det har varit ett helvete och få de rena igen.
Ånga, Borste, sudd, Ominetoyant cleaner..... (Konstigt stavning) Finns ju iofs någon spray som färgar från Saphir men har ej testat, du?
Har inte behövt den färgade än, har bara kört deras inpregmering än plus mocka borste. Och svar ja, läder är roligare och lättare att sköta, plus att det åldras bättre..

Haha, har inte sett det men å andra sidan äger jag inga träningskläder. Jag stryker dock pressveck på allt annat.
Bad alltid mamma stryka pressveck på mina jeans när jag gick i gymnasiet haha. Vi snackar 90-talet och idag så ber jag alltid kemtvätten eller frugan göra pressveck:)
Och precis som du, bär jag heller aldrig träningskläder förutom då det ska tränas;)

Tillbaka
Topp