Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har Clooney på fötterna är frågan? Vad hade ni haft? Gärna ett sneakers alternativ och ett som är mer dressat!
![]()
Loafers. No question about it.Vad har Clooney på fötterna är frågan? Vad hade ni haft? Gärna ett sneakers alternativ och ett som är mer dressat!
![]()
Pennyloafers. Mocka. Bruna.Vad har Clooney på fötterna är frågan? Vad hade ni haft? Gärna ett sneakers alternativ och ett som är mer dressat!
![]()
Han skulle lika gärna haft träskor på sig och inte varit mindre snygg för det...Vad har Clooney på fötterna är frågan? Vad hade ni haft? Gärna ett sneakers alternativ och ett som är mer dressat!
![]()
Synd att de måste säljas. Nu har jag iallafall ägt ett par Edward Green.. Nåväl, Gaziano Girling på ingång.
Dark oak är nog min favoritfärg, speciellt den från EG. Vad är det som är på ingång?
Gjorde samma väg som dig och nu är man fast i EG och G&G, det är inte direkt sunt för en student.
Stor!Någon som vet hur stor skillnad det är på Carminas läster Rain och Inca?
https://nolabel.nl/product-category/shoes/http://eu.suitsupply.com/sv/shoes/sneakers-benvit/FW161128.html?cgid=Shoes
Tips på liknande i samma prisklass? Min storlek är slut..
Jag fick hem ett par sådana i fredags - men det blev tyvärr retur... Jag upplevde skorna som otroligt stora i storleken. Synd, modellen är fin.![]()
![]()
Ett par Sanders. Första gången idag. Trots det mkt bekväma. Smorde in gångvecken (endast insidan givetvis) för att mjuka upp dem lite.
Jag fick hem ett par sådana i fredags - men det blev tyvärr retur... Jag upplevde skorna som otroligt stora i storleken. Synd, modellen är fin.
Det var det som jag letade efter. Jag hade nog kunnat hoppa ner en helt storlek till en 41.De är breda så jag kunde också gå ned en halvstl (från normalt 10 till nu 9,5). Har gjort det med ett par Grenson Archie också tidigare. De är också väldigt rymliga runt tårna. Mkt bekväma i rätt storlek.
Hur mycket kläder returnerar du på en månad?Jag fick hem ett par sådana i fredags - men det blev tyvärr retur... Jag upplevde skorna som otroligt stora i storleken. Synd, modellen är fin.
Bara det som inte passar...Hur mycket kläder returnerar du på en månad?![]()