FC St. Pauli
Basic
Hallå, vad är det för modell? Ser ut som Carlos Santos nya?
Tack.
/gustav
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hallå, vad är det för modell? Ser ut som Carlos Santos nya?
Svart är en sjukt underskattad färg på DMs. Snyggt!Nya Loake Cannon
![]()
Meermin. Notera gångvecken på högerskon respektive vänsterHallå, vad är det för modell? Ser ut som Carlos Santos nya?
Tack.
/gustav
Haha exakt! Man får vad man betalar för, men perfekt krogsko när man inte vill ha tjejernas klackar på sin nyborstade C&J mocka!Meermin. Notera gångvecken på högerskon respektive vänster![]()
Snygga, synd att de inte passade!![]()
Synd att de måste säljas. Nu har jag iallafall ägt ett par Edward Green.. Nåväl, Gaziano Girling på ingång.
Bara i Spanien ja, brukar dock komma på shoegazing super trunk show som är i Stockholm någon gång till sommarenFinns det bara fysisk Meerminbutik i Madrid? Tänkte om det finns något ställe som säljer i Sverige...
Hade hoppats att det funnits på fler ställen i Spanien då jag ska till Alicante om någon månad... Men enligt sidan så är det väl endast i Madrid och shoppen.Bara i Spanien ja, brukar dock komma på shoegazing super trunk show som är i Stockholm någon gång till sommaren
Tänkte beställa exakt såna.
Gulligt med en handskriven lapp: (Bortser från att hon stavat mitt namn fel...Th...bah!)
![]()
![]()
Riktigt bra första intryck. Sitter som en SMÄCK.
Jag har normalt 43.5 och mailade dem innan- De rekommenderade 44 och det var helt rätt för mig.
10/10 än så länge!
Bara använt dem några dagar på kontoret men i alla avseenden samma kvalitét än så länge. (Men kostar avsevärt mycket mindre).
Ja, jag har 43,5 "true to size" (vilket innebär att jag har antingen 43,5 eller 44 i de flesta skor och dessa är 44 och sitter riktigt bra. Vissa skinnsneakers kan dock "töja sig" en del. Och det vet jag inte än om dessa gör...
Blir lite sugen på de blå själv...
Du kan inte beställa det till platsen du ska till då? Eller du kanske vill pröva skorna innan?Hade hoppats att det funnits på fler ställen i Spanien då jag ska till Alicante om någon månad... Men enligt sidan så är det väl endast i Madrid och shoppen.![]()
Du kan inte beställa det till platsen du ska till då? Eller du kanske vill pröva skorna innan?
Bäckmans skoservice på NybrogatanTänkte få tips på en bra skomakare här i sthm, ska klacka skorna och vill inte googla utan vill köra på referenser ifrån denna tråd.
Hur är dom i pris?Bäckmans skoservice på Nybrogatan
Jag har UK9 i mina Loake och CJ och hade 9,5 i meerminJa det skulle vara det bästa, har aldrig prövat ett par förut. Är de lika C&J/Loake i storlek?
Gör din läxa på typ styleforum.net osv gällande lästerna & hur storleken upplevs. Det skrivs som f*n där. Jag har testat lästen Ron i deras loafer i UK 8 & den upplevde jag som stor i storleken. Ett halv/helnummer ner brukar rekommenderas där & lästen Hiro verkar vara något mer true to size.Ja det skulle vara det bästa, har aldrig prövat ett par förut. Är de lika C&J/Loake i storlek?
Tror det är normala priser, inga mister mint priser, men kvalitén är bra mycket högre!Hur är dom i pris?
Hittade du ingenting på Grafford som föll dig i smaken???Håller på att bli tokig. Vill ha ett par släta svarta skor. Ingen brouge eller cap toe. Har varit runt i Sthlm och testat lite. Hittat ett par whole cut från Carmina som jag måste in och pröva med en annan iläggssula (måste ha ortopedisksula) samt ett par C&J Coniston. C&J är grym meeen tycker att den trycker lite tråkigt fram på foten, går säkert att lästa ut men jag skulle föredra en sko som känns bra direkt ur kartong.
Så, jag har varit på NK, Grafford, Skoaktiebolaget och i Church butiken. Vilja andra butiker i Sthlm bör jag avverka?
Som sagt så är det passformen på foten som är problemet eftersom jag har ortopediska inlägg. Skon blir trängre och insteget fel. Har alltid det här problemet när jag köper skor (inte sneakers). Tvingas alltid kompromissa.Hittade du ingenting på Grafford som föll dig i smaken???![]()
Buttero?Tips på en lite mer dressad sneaker. Har bara converse som sneaker just nu och tycker den är lite för nerdressad för jobb.
Tips på en lite mer dressad sneaker. Har bara converse som sneaker just nu och tycker den är lite för nerdressad för jobb.
Tips på en lite mer dressad sneaker. Har bara converse som sneaker just nu och tycker den är lite för nerdressad för jobb.
Tänkte faktiskt lägga en beställning på ett/två par NoLabel's idag, får återkomma.No label fanns i sneakerstråden, tycker de verkar riktigt fina! Dock inte testat själv.
Coniston...?Som sagt så är det passformen på foten som är problemet eftersom jag har ortopediska inlägg. Skon blir trängre och insteget fel. Har alltid det här problemet när jag köper skor (inte sneakers). Tvingas alltid kompromissa.
Mina favoritskor idag är ett par C&J men skulle som sagt vilja bredda sökningen ngt för att se om det finns ngn sko därute som trots mina iläggssulor är perfekta. Annars blir det nog C&J Coniston.