• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SKX 009 (förfärlig klocka för den osmaklige) prisbump på 6.67%

Izze

Cartier
Pris
3000
Returpolicy
Ingen retur. Oavsett vad.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu en SKX 009.

Prisbump till 2800kr. Motsvarar 6,67% reduktion.

Jag har alltid varit skeptisk mot SKX och deras orimliga höjd. När min gode vän @skx001 skulle göra en beställning till sig och några vänner till oss på ett par SKX så bestämde jag för att ge den en chans. Man måste vara öppen för att vidga sina vyer, gå utanför sin comfort zone. Sagt och gjort, efter en dag på handleden får den nu ta och vara onödigt hög på någon annans handled, för jag vill inte se den någonsin igen.

Klockan som är till salu är uppenbarligen någon av de 5 groteska objekten på bilden. Som sagt, använd en dag. (Tyvärr). Full set.

För att säkerställa att jag har gjort mitt yttersta för att vara en sån god människa som möjligt, och så att jag kan leva med mig själv. Denna klocka är för hög.

Osäker på vad dem kostar, det blev ett jävla ståhej med tull & moms och skit.
Förhoppningsvis använder köparen Swish. Vem använder kontanter 2019?

Finns i Stockholm och kan skickas på köparens bekostnad.

PS. Länken är original och det innebär att den är av dålig kvalité. Men hey originallänk.. typ?
PS 2. Tavlan är relativt ok, fin matt färg osv.
PS 3. Jag uppmanar inte till självskadebeteende

38D30872-B792-437F-B839-80521972C25D.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp