• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Skx007

borky

Breitling
2-Faktor
Pris
2000
Returpolicy
Om nåt inte stämmer så ordnar vi det såklart.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer min Skx007 som använts i rotation sedan inköp i februari 2018. Den har varit med både upp på berg och under ytan och varit en favoritklocka när man vill ha nåt lite stadigare på armen.

Med följer ett väldigt lite använt originaljubilee med extra länkbitar, ett ännu mindre använt seikogummi, ett oanvänt perlonband, ett mycket slitet grönt nato som jag kanske egentligen kanske borde slänga men som jag tycker är snyggt till klockan. Köparen får bestämma om han vill ha med det eller inte. Inner- och ytterbox ingår också, samt instruktionsmanual.

Klockan går någon halvminut sakta per dygn, och det kanske man får leva med när det gäller detta urverk. Jag har iallafall levt med det utan problem.

Skick: Överlag bra skick, men finns såklart märken efter användning. Inga stora nagg dock. Finns en liten repa i glaset vid kl 2 och en liten nedtryckning under lumepluppen kl 12. Boetten upplever jag som fin. Men se bilder för att själva göra en bedömning!

Kan skickas men säljs helst f2f någonstans i Stockholms innerstad.

Tack KS för bra forum!

IMG_0913.jpg
IMG_0910.jpg
IMG_0909.jpg
IMG_0908.jpg
IMG_0907.jpg
IMG_0906.jpg
IMG_0912.jpg
 
Topp