• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen SKX013 Moddelar: Inserts, Pilot bezels & chapter ring.

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Kollar om någon behöver något av det som blivit över. Allt avsett för Seiko SKX013/015 (0030 boetten) och AM-case av modellen.

Övre raden är svarta keramiska inserts från seikomods.com (crystaltimes). Alla har varit monterade men inte utsatts för något övervåld utan är helt felfria. Ligger på 27,99£ st, mitt pris 250kr st.
Från vänster till höger:
1. 12H med röd triangel kl12. Vita markeringar och lumad pärla kl12.
2. 12H och hellumat.
3. Vintage Sub-style med vita markeringar och lumad pärla kl12.
4. 60min SKX-style med vita markeringar och lumad pärla kl12.

20200909_204330.jpg


Nedre raden från vänster till höger:
1. Pilotbezel med borstad finish från namokimods.com. Helt ny och oanvänd. Nypris 320kr, mitt pris 150kr.
2. Pilotbezel med polerad finish från luciusatelier.com. Varit monterad och använd ett par veckor så det finns lite hairlines samt ett par märken som uppkom i samband med demontering. Borde inte vara några problem att åtgärda med lite Autosol eller dylikt. Nypris 261kr, mitt pris 100kr
3. Pilotbezel med borstad finish från luciusatelier.com. Ny och oanvänd. Nypris 261kr, mitt pris 150kr.
4. Indexring (utan index :p) i borstad aluminium från namokimods.com. Originalbredd alltså inte av den mer slimmade varianten. Ny och oanvänd.
Kostade 163kr, nu 50kr.

Alla priser inklusive vanligt brevporto, önskas spårbart tillkommer det. Är priset åt helvete eller du vill ha flera grejer? Lägg ett bud. Är något oklart? Skicka PM!

Väl mött! :)

Tack KS för möjligheten att annonsera!
 
Senast ändrad:
Topp