• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Skx013 Pepsi

jenskevin

Omega
Pris
2900
Returpolicy
enl. ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Köpte en skx013 här på forumet nyligen, tyvärr uppfattade jag den som för liten för min handled och därför får den lämna.

Har saxat bilder och text från förra säljaren med dennes godkännande @Mikko Luiro

Klockan är från 2017 och jag köpte den åt henne här på K&S 2018. Sen har den blivit moddad med safirglas med klar AR och super oysterlänk från Strapcode. Pepsi-insertet är ett seiko originaltillbehör och får klockan att se ut som en skx015 som typ inte går att få tag på. Vill man ha den mindre boetten i pepsiutförande är man mer eller mindre hänvisad till att sätta ihop delarna själv. Bytet av delarna är utfört av "min" urmakare här i Umeå och är således proffsigt gjort. Klockan trycktestades även i samband med glasbytet 2018. Har inte kvitto på delarna till den, men originalbitarna medföljer och köparen får helt enkelt lita på mitt ord när det gäller det som gjorts med klockan.
Skicket på klockan är fint men vissa s.k. hairlines finns framför allt på länken. Såväl glas som vridringsinlägget är dock i perfekt skick så klart. Har kollat tidshållningen på den nu i dagarna och den fortar sig med 5-10 s/dygn. Perfekt resultat med andra ord!

Allting från tidigare försäljning följer med. Oysterlänk, Jubileelänk och original delar. Pris är inkl. frakt.


mikkoskx2.jpg


skx013closeup.png
mikkoskx.jpg
 
Topp