• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skx031 Modd

A95

Omega
Hej!
Såg denna idag och blev så sugen på att försöka modda min egna. Men som ni ser så ser den ut som en Rolex yachtmaster.
Så nu vet jag inte om jag ens ska försöka mig på ett sådant projekt some leder till en "Homage"

Vad tycker ni? ska jag försöka mig på detta eller leta efter någon annan idé
70124733_696304074177647_4750305177372721152_o.jpg

(Bilden är lånad)
 

Ostberg

Omega
Kör tycker jag! Yatchmaster-modden är ju riktigt snygg! Dock tycker jag fff är ännu fetare ;) men skx031 är nog inte den bästa plattformen för den!
 
  • Like
Reactions: A95

Freddois

Breitling
Ja, kör! Så länge du hittar delar, finns det inget skäl till att inte köra. Själv har jag precis börjat med ett moddprojekt på en SKX013.
 

hankok

Omega
Jag tycker du ska tuta och köra! Ifall du tycker den ser ut som "homage" till Rolex Yatchmaster ska du se hur resultat på min kommer bli, då kommer du nog ändra dig ;) Köpt en SRPD76K1 som ska få nytt insert, glas, band, visare och chapter ring.
 
Topp