• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes SLA033 Captain Willard

bleppo

Omega
2-Faktor
Pris
25000
Returpolicy
Hederssak
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter att ha haft denna som tillbakadragen annons under lång lång tid har jag insett att degen behövs på annat håll 😂
Så nu åker den ut igen.

Dags att skiljas från min SLA033J1 aka Captain Willard nu då den inte får armtiden den förtjänar.

Den är i fint skick men finns såklart spår av användning (hairlines) dock inget man lägger märke till om man inte studerar den väldigt noga.

kommer fulset med allt som man får med vid köp.
plockades ut på Klockmaster Globen 2019-07-05

jag är en usel fotograf så om du vill ha detaljbilder lovar jag att försöka iaf, bara att säga till!

27000kr 26000kr 25000kr eller som delbetalning för en Leica q2/q3

DSC03017.jpeg
DSC03024.jpeg
DSC03010.jpeg


EF5C7CCD-39D9-48B7-AF90-C4BC92CD4AD8.jpeg



Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp