• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Förslag Slippa reklam

Sparrisprinsen

Silver
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Kan det inte finnas möjlighet för oss betalande medlemmar att slippa reklam?

Jag betalar gärna lite extra för att inte behöva se det :)

IMG_1310.png

Senast ändrad:
Får Socialstyrelsens kvinnoboxarreklam nu. Vad tror ni? Är det en varningssignal? Hur hög precision är det i big datas profetior?
Screenshot_20250514_175426_com.android.chrome_edit_1162961615542856.jpg

Jag tog upp det här tidigare, men fick mina posts borttagna med anledning av "speedposts" vilket jag dock inte håller med om! Men jag tycker som jag tidigare nämnt att friheten av reklam skall inkluderas i tex pledge medlemskap alternativt att det skall som tidigare nämnt finnas ett "reklamfritt" alternativ som varje enskild individ har möjligheten att köpa/prenumerera på ifall det för dem är en prioritering

Jag får upp ganska orelevant reklam, jag förstår att ks vill ha dessa för en liten "inkomst" i samband med trafiken men för oss som bokstavligt "lider" utav det här så bör det finnas ett reklamfritt alternativt, även om det likt yt plus o andra sidor kanske kostar en 100 lapp?

Tillbaka
Topp