Boris Balkan
Fark you!
Nej det slutar inte där men det blir alltid en Rolex. Det vet jag. Alla (oavsett vad dom säger) vill uppleva att äga och bära en Rolex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker behåll BB, och lägg till en datejust. Du har du flankat EXPII, och kan lägga till den senare (den är ju sportigare än datejust, men inte lika sportig som BB).
Håller med, även om båda är ruggigt snygga och stilrena är det något speciellt som osar sport med Exp II. Med det menar jag inte att Exp II inte passar i alla situationer, för det gör den verkligen, en av anledningarna till att jag tycker den skulle funka bra som enda klocka om det begav sigExpyII är mycket sportigare än BB i mina ögon iallafall, kanske den mest sportigaste i hela Rolex sortimentet t.om...
Alternativ 1: Sälja min Black Bay och köpa en Explorer II 16570
( Lägga till ca 10k)
Plus 1 på den. Känner också att jag vill komplettera min BB med en DJ. Måste säga att BB (iaf beg) känns som riktigt mycket klocka för pengarna.Nu får ni Rolexälskare titta bort;
BB (jämfört med 16570) är i mina ögon mer "premium" känns gedignare och har en "modernare" storlek. Varje gång jag kollar på BB´n så hajjar jag till och tänker, shit vad fin klocka jag harDen känslan gav mig aldrig Expen.
Missförstå mig rätt, Expen är en grym klocka men har man haft en mustig BB innan är det inte säkert att man faller pladask.
Funderar faktiskt på att komplettera med en DJ![]()