Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JohanHLM skrev:För min del har min klädstil stor betydelse på vilken klocka jag köper. Eftersom jag alltid använder skjorta skulle jag aldrig köpa en DSSD fast jag tycker den är cool eftersom den blir för klumpig. Är du pikétypen vore det enligt mig fullständigt vansinnigt att lägga 30 tkr på en dressad klocka. Då skulle jag h
Picke eller Piké eller vad det nu heter... det är väl sådana dära tennis-/golftröjor? De får bara inte vara en "klädstil" 2013! I alla fall inte "stil", och finns de fortfarande att köpa?Ekmikael skrev:JohanHLM skrev:För min del har min klädstil stor betydelse på vilken klocka jag köper. Eftersom jag alltid använder skjorta skulle jag aldrig köpa en DSSD fast jag tycker den är cool eftersom den blir för klumpig. Är du pikétypen vore det enligt mig fullständigt vansinnigt att lägga 30 tkr på en dressad klocka. Då skulle jag h
Ja det ligger verkligen något i det du säger. Jag är pikétypen och använder kanske skjorta 2-3 ggr i månaden.
theargonaut skrev:Picke eller Piké eller vad det nu heter... det är väl sådana dära tennis-/golftröjor? De får bara inte vara en "klädstil" 2013! I alla fall inte "stil", och finns de fortfarande att köpa?Ekmikael skrev:JohanHLM skrev:För min del har min klädstil stor betydelse på vilken klocka jag köper. Eftersom jag alltid använder skjorta skulle jag aldrig köpa en DSSD fast jag tycker den är cool eftersom den blir för klumpig. Är du pikétypen vore det enligt mig fullständigt vansinnigt att lägga 30 tkr på en dressad klocka. Då skulle jag h
Ja det ligger verkligen något i det du säger. Jag är pikétypen och använder kanske skjorta 2-3 ggr i månaden.![]()
Ricrob skrev:Du är ju ngt vettigt på spåret (ledtråd; näst längst ner)!
JohanHLM skrev:Råkade posta förra inlägget innan jag skrivit klart och därefter blev det dubbelt.
Som jag skrev tidigare tycker jag du ska köpa ett schysst dressat vintage ur för typ 10 tkr och sedan lägga resterande på något som passar dig.
Pické känns ju lite twothousand-late, men GTB förklarar ju sakenEkmikael skrev:theargonaut skrev:Picke eller Piké eller vad det nu heter... det är väl sådana dära tennis-/golftröjor? De får bara inte vara en "klädstil" 2013! I alla fall inte "stil", och finns de fortfarande att köpa?Ekmikael skrev:JohanHLM skrev:För min del har min klädstil stor betydelse på vilken klocka jag köper. Eftersom jag alltid använder skjorta skulle jag aldrig köpa en DSSD fast jag tycker den är cool eftersom den blir för klumpig. Är du pikétypen vore det enligt mig fullständigt vansinnigt att lägga 30 tkr på en dressad klocka. Då skulle jag h
Ja det ligger verkligen något i det du säger. Jag är pikétypen och använder kanske skjorta 2-3 ggr i månaden.![]()
Ja här i Göteborg säljs de fortfarande.![]()
theargonaut skrev:Pické känns ju lite twothousand-late, men GTB förklarar ju sakenEkmikael skrev:theargonaut skrev:Picke eller Piké eller vad det nu heter... det är väl sådana dära tennis-/golftröjor? De får bara inte vara en "klädstil" 2013! I alla fall inte "stil", och finns de fortfarande att köpa?Ekmikael skrev:JohanHLM skrev:För min del har min klädstil stor betydelse på vilken klocka jag köper. Eftersom jag alltid använder skjorta skulle jag aldrig köpa en DSSD fast jag tycker den är cool eftersom den blir för klumpig. Är du pikétypen vore det enligt mig fullständigt vansinnigt att lägga 30 tkr på en dressad klocka. Då skulle jag h
Och då måste du ju skaffa en riktig fäskedinka (läs; Bratte)
![]()
Hahaha... Usch jag är tyvärr inget större fisk-fan, däremot gillar jag att fiska och en Headwind med UTC vore lite coolt att testa någon gång...Ekmikael skrev:theargonaut skrev:Pické känns ju lite twothousand-late, men GTB förklarar ju sakenEkmikael skrev:theargonaut skrev:Picke eller Piké eller vad det nu heter... det är väl sådana dära tennis-/golftröjor? De får bara inte vara en "klädstil" 2013! I alla fall inte "stil", och finns de fortfarande att köpa?Ekmikael skrev:JohanHLM skrev:För min del har min klädstil stor betydelse på vilken klocka jag köper. Eftersom jag alltid använder skjorta skulle jag aldrig köpa en DSSD fast jag tycker den är cool eftersom den blir för klumpig. Är du pikétypen vore det enligt mig fullständigt vansinnigt att lägga 30 tkr på en dressad klocka. Då skulle jag h
Och då måste du ju skaffa en riktig fäskedinka (läs; Bratte)
![]()
Nu ska vi inte vara sånna.En vacker dag kanske du möts av ett fiskhuvud på dörren där hemma, undertecknat "Glenn från Götet"- :lol:
Ekmikael skrev:Då har jag äntligen bestämt mig för vad det blir för klocka. Lägger upp bilder när jag fått den levererad till mig, vilket borde bli i slutet av nästa vecka.![]()
Kson skrev:Jobbig väntan ; )
leben skrev:Det här var ju en nagelbitare. Hoppa hoppas på Plopprof!![]()
leben skrev:Det här var ju en nagelbitare. Hoppa hoppas på Plopprof!![]()