Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hon klädde precis på sig så hon borde vara hemma snart!
![]()
Bra val!
Jag vet någon som kommer få ligga![]()
Jag gillar hur ni tänker, fast jag brukar oftast få till det utan att betala för det!Snyggt!
Jävlar va du kommer få ligga
J
Skryt lagom...Jag gillar hur ni tänker, fast jag brukar oftast få till det utan att betala för det!![]()
Lite pinsamt att jag trodde det var en Explorer hon hade, när jag såg filmen.. Kan iofs skylla på att jag såg filmen från sidan när jag jobbade som vakt på smygpremiären.Tja, den jag gav frugan var förgående version och den är 29,2mm för att vara noggrann. DIn/hennes är 30,0mm enligt spec!
Nu är våra fruar nästan Bondbrudar då? Eller i alla fall lika coola som Naomie Harris i senaste Bondfilmen Skyfall;
![]()
Hell no! Lite privacy vill man ju ha kvar..Mycket fin! Storstilat att "byta" ner sig för att ge ngt fint till frun! Kanske dags för henne att börja klocksnacka nu?
Jag gillar hur ni tänker, fast jag brukar oftast få till det utan att betala för det!![]()
True that..Classy! På tal om att få ligga så kostar det väl alltid, på ett eller annat sätt![]()
Kanske det och kanske slänger man upp en hunka på sängbordet ibland..?Fast du går igång lite på tanken att du får betala för det, erkänn
J