• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Smygpaketöppning, hysch hysch..

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Mycket fin! Storstilat att "byta" ner sig för att ge ngt fint till frun! Kanske dags för henne att börja klocksnacka nu?
 

Ricrob

Patek
Tja, den jag gav frugan var förgående version och den är 29,2mm för att vara noggrann. DIn/hennes är 30,0mm enligt spec!
Nu är våra fruar nästan Bondbrudar då? Eller i alla fall lika coola som Naomie Harris i senaste Bondfilmen Skyfall; :woot:
In3U0fh.jpg
Lite pinsamt att jag trodde det var en Explorer hon hade, när jag såg filmen.. Kan iofs skylla på att jag såg filmen från sidan när jag jobbade som vakt på smygpremiären. ;)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Tack!
Tack som fan för att du gör livet så mycket svårare för oss andra som även vi nu måste ge bort diamantklockor till våra fruar/flickvänner! :banghead:


Haha, stämmer in i kören, snygg klocka och snygg gest att ta ett steg tillbaka till förmån för henne!
 

Sond

Patek
Grattis till henne i dubbel bemärkelse. Dels för klockan och dels för att du har gjort en personlig uppoffring. Uppoffringen kan vara självklar, naturlig eller svår. Men den är gjord. Snyggt!
 
Topp