• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snabb fredagstävling! Sjöö Sandström och Stockholm Open!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klocksnackare!

Vad passar väl bättre såhär på kvällskvisten än en snabb fredagstävling med VIP-biljetter till helgens Stockholm Open i tennis i potten!

Tillsammans med vår uppskattade forumsponsor Sjöö Sandström lottar vi ut VIP-biljetter till helgens Stockholms Open i tennis.

Utlottningen gäller 2 uppsättningar biljetter för en person +1 (vinnaren kan alltså ta med valfri person utöver sig själv) till antingen lördagens eller söndagens tävlingar.

Om du känner att du är grymt sugen på högkvalitativ tennis i helgen och vill kombinera detta med tillträde till VIP-området och Sjöö Sandströms VIP-area så skriver du direkt här i tråden att du är intresserad. Det blir sedan en snabb utlottning kl 23:30 ikväll!

Det finns dessutom en grabbnäve tröstpriser i potten!


Mer om Stockholm Open kan ni läsa här!

Snabba ryck och klart som korvspad! :)
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har ingen möjlighet att delta i evenemanget, men ett tröstpris signerat Sjöö Sandström har jag möjlighet att tacksamt ta emot!

IMG_20171020_213307.jpg
 

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Intresserad, men vet inte om jag har tid att åka till Stockholm Open :/ men men signar upp mig här så får man lösa det ifall man vinner
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp