max skrev:Grattis! Den är fin på bild den där, synd att min handled drunknar med den på. Men du är ju lite mer karl så den blir säkert kanon på dig!
Inte när det kommer till handleder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
max skrev:Grattis! Den är fin på bild den där, synd att min handled drunknar med den på. Men du är ju lite mer karl så den blir säkert kanon på dig!
Per skrev:Hur nära 20 kan man landa hos AD?Spencer66 skrev:Stort tack alla och grymt jomppe och hoppas du fick ett riktigt bra pris![]()
Grattis till en fin klocka. Håller med masterkiller att du borde testa bandet.![]()
Per skrev:Hur nära 20 kan man landa hos AD?Spencer66 skrev:Stort tack alla och grymt jomppe och hoppas du fick ett riktigt bra pris![]()
Grattis till en fin klocka. Håller med masterkiller att du borde testa bandet.![]()
Who cares?Pappikjolo skrev:En fråga bara: Vad är det för datum idag? :lol:
Ricrob skrev:Va roligt! Vad är tanken med denna? Testa eller behålla? För det är väl inte en skuggridå för att lura JE att du inte bara kör Rolex, eller? :mrgreen:
Grattis till en störtcool och säregen dinka hursomhelst!
Spencer66 skrev:max skrev:Grattis! Den är fin på bild den där, synd att min handled drunknar med den på. Men du är ju lite mer karl så den blir säkert kanon på dig!
Inte när det kommer till handleder![]()
DW6900MS skrev:Keeper.
Ska nog köpa mig en. Får jag bäst pris i Sverige?
Borås men reser i hela landet. På chrono24 ligger de väl runt 21' med länk oprutat?Spencer66 skrev:DW6900MS skrev:Keeper.
Var bor du?
DW6900MS skrev:Borås men reser i hela landet. På chrono24 ligger de väl runt 21' med länk oprutat?Spencer66 skrev:DW6900MS skrev:Keeper.
Var bor du?
Spencer66 skrev:DW6900MS skrev:Borås men reser i hela landet. På chrono24 ligger de väl runt 21' med länk oprutat?Spencer66 skrev:DW6900MS skrev:Keeper.
Var bor du?
Oj det var billigt! Nya?