• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

snajgel

Bogatir

Cartier
Sålde en Sinn EZM3 till Snajgel och det kändes 100 procent ärligt och tryggt. Jag skulle både köpa av och sälja till Snajgel alla dar i veckan! Good Guy!!
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Köpte en Padi av Snajgel.
Jag swishade summan och Snajgel skickade ganska omgående.
Klockan va i det skicket som utlovades knappt använd.
Välpackat emballage.
Rekommenderar Snajgel starkt :cigar:
Betyg: 5 av 5 plättlätt :baby::seiko:
 

komri

Omega
Handlat av Snajgel. Gör det mer än gärna igen. Rekommenderas varmt!
Mao, en riktig Good guy!
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Sålde en G-shock som kom på villovägar. Trots att paketet var borta under cirka två veckor tog snajgel det lugnt och inget tjafs om betalning uppstod.

Till slut gav jag upp hoppet och ansåg paketet förlorat och swishade tillbaka pengarna.

Fick idag ett glatt sms med en wristshot och pengarna tillbaka swishade. Klockan hade hittat hem ändå.

Det är sånt här som gör KS och genomärliga människor som @snajgel så himla trevliga att göra affärer med.

Många tummar upp!
 

Thunell

Panerai
2-Faktor
Sålt Lifestyle till snajgel. Bra kommunikation, smidigt och enkelt. Han hade även överseende med att det tog några dagar för mig att skicka paketet, vilket uppskattas! Snabb betalning när väl paket var redo för frakt!

Helt klart goodguy och gör gärna fler affärer med herrn!
 
Topp