• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snowflakes in da house!

UncleBear

Panerai
Var ett tag sen senaste posten. Dags igen...
IMG_1258.JPG

Gammal bild men ljuset är snart där för blåa tavlor. Kämpa!
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Bara länken är väl 1k usd
Jag satt med fingret på knappen

Var boetten bra? Såg bra ut
Mm fasningarna är synliga men rundade, men fet boett helt klart :)

Mkt bra.....bara insertet är ju värt 1-1,5 k usd........ett sånt vore ju fruktansvärd mumna på min tex...
Mm galet bra fade på insert, nästan så det känns konstlat. Visst är det fat font?
Gratulerar, ser fin fin ut!
Var också sugen men vågade inte buda eftersom det på bilden såg ut som att bandhornet fått sig en bra smäll. Var det bilden som lurades eller har den fått sig en törn?
Jag trodde också det, och påtalade det i en tråd innan jag ens tänkt köpa klockan, men det är ett jack inte mer än så :)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Mm fasningarna är synliga men rundade, men fet boett helt klart :)


Mm galet bra fade på insert, nästan så det känns konstlat. Visst är det fat font?

Jag trodde också det, och påtalade det i en tråd innan jag ens tänkt köpa klockan, men det är ett jack inte mer än så :)

Härligt :)

Jag har en Speedy, så du kan snart släppa den där flingan till förmån för det du egentligen vill ha ;)
 
Topp