• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snowflakes in da house!

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker 79090 är väldigt fin men gillar även 94010 och 94110. Är inte helt övertygad om snowflakes egentligen men tycker att deras annorlunda uttryck jämfört med andra klockor gör dem häftiga på så sätt!
Skulle säga att du kan hitta en schysst snowflake för mellan 35-45k!
En 79090 kan man nog hitta för 25-30k! Om du väljer mellan dessa två så skulle jag alla gånger gått på flinga på grund av att tavlan/visarna är så unika jämfört med de andra rolex/tudor subbarna!
 

deddas

Rolex
Skulle säga att du kan hitta en schysst snowflake för mellan 35-45k!
En 79090 kan man nog hitta för 25-30k! Om du väljer mellan dessa två så skulle jag alla gånger gått på flinga på grund av att tavlan/visarna är så unika jämfört med de andra rolex/tudor subbarna!
Ja det är helt sant som du säger, de är verkligen unika. Tack för ett väldigt snabbt och hjälpsamt svar!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Apropå flingor vem är geniet som polerade denna? Trodde exoticwatches var bättre, kul att han även menar på att det är fat font...
http://www.chrono24.se/tudor/rolex-...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm
Fine för insertet men den är ju prisad accordingly. Boetten är hemsk men han nämner inget om den och den är ändå satt som 2 i skick vilket är rätt så ovanligt på c24. Så jävla skurkaktig var inte annonsen och det är väl inget fel i att sälja klockor som inte är mint. Händer dagligen här på KS.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Fine för insertet men den är ju prisad accordingly. Boetten är hemsk men han nämner inget om den och den är ändå satt som 2 i skick vilket är rätt så ovanligt på c24. Så jävla skurkaktig var inte annonsen och det är väl inget fel i att sälja klockor som inte är mint. Händer dagligen här på KS.
Menar inte att det är skurkaktigt mer att man kanske skall nämna att boetten är en aning rund :p men visst prisatt därefter så fine!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Menar inte att det är skurkaktigt mer att man kanske skall nämna att boetten är en aning rund :p men visst prisatt därefter så fine!
Han vill sälja så dumt att säga att den är dålig. Det är upp till köparen att avgöra. Hade skick varit satt högre eller om ham skrivit att boetten var bra så hade jag hållit med men tvåan hintar om att den inte är kanon...
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Han vill sälja så dumt att säga att den är dålig. Det är upp till köparen att avgöra. Hade skick varit satt högre eller om ham skrivit att boetten var bra så hade jag hållit med men tvåan hintar om att den inte är kanon...
Sant sant men pooleringen på denna var bland det rundaste jag sett så därför jag reagerade, och undrar lite varför karln plockade in just detta ex! Känns som att han normalt sett har en hög standard på sina klockor!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Sant sant men pooleringen på denna var bland det rundaste jag sett så därför jag reagerade, och undrar lite varför karln plockade in just detta ex! Känns som att han normalt sett har en hög standard på sina klockor!
Det är en nodate snowflake som är väldigt eftertraktade. Tavla och visare är väldigt fina så den är garanterat lättsåld.
 
Här är lite mer bilder på den svarta.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    76 KB · Visningar: 81
  • image.jpg
    image.jpg
    74.7 KB · Visningar: 74
  • image.jpg
    image.jpg
    91.1 KB · Visningar: 73
Topp