Kolla visarnaMy bad. De är ju i princip bara nummer ifrån varandra.
Coolt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla visarnaMy bad. De är ju i princip bara nummer ifrån varandra.
Coolt
Redan kostaterat det.Kolla visarna![]()
Bra skit!Nyinförskaffad 81a
![]()
![]()
![]()
Så fint
Exakt! Rolex-glasen från 1680 funkar inte, bubblan hamnar fel.Vill återställa till orginalglas på denna(9411/0). Har jag fattat det rätt att det är ett T-125 plexi som gäller?
![]()
Tackar!..och bara för att göra det helt klart så är det T-127 som hör till 1680?Exakt! Rolex-glasen från 1680 funkar inte, bubblan hamnar fel.
Ja, tror att korrekt benämning för 1680 är "B25-127"Tackar!..och bara för att göra det helt klart så är det T-127 som hör till 1680?
Service dial eller stod det bara SWISS (utan "T") på dom där?7016 från 1970
![]()
Osäker på T eller inte, men helt säker tror jag (Service dial eller stod det bara SWISS (utan "T") på dom där?
Osäker på T eller inte, men helt säker tror jag () att tavla och visare är bytta..
Superfin, vilket år?Ett tag sedan jag postade denna. Dags igen...
![]()
Snyggt...måste bara även i denna tråd visa hur sjuuukt bra ett Bulang-strap (Cosaro) funkar med flinga.
![]()
Tack den där är en 76:a. Tavlan är blå men med dålig iphonebild och svart insert ser även tavlan ut att vara svart. Om någon sitter på ett fadat blått insert kan jag vara intresserad...Superfin, vilket år?
Pga att index/visare ser ut som snöflingor helt enkelt.Dum fråga, Varför har den fått namnet Snowflake?
Vad kan en blå flinga tänkas gå på?
Utan supergula index?
Helst ND men de har väl stuckit rejält i pris