• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snowroller

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag är nöjd med Bramserud. Men va fasen @hook egentligen vill jag vill ju vara fotografen ju.

Skön dinka:

YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjE0MDY0NDQ7czoxOiJ3IjtpOjEwMjA7czoxOiJoIjtpOjY4MDtzOjE6ImMiO2k6MDtzOjE6InMiO2k6MDtzOjE6ImsiO3M6NDA6IjU1OGZlMjQ5ZTNjNzA2NjliNWIwZDkwOGM0MTIxNmY3ZDExMTQzMGMiO30=


Skön bil. Och skön bräda:

mitsubishipajerobakcopybk4.9899.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag är ledsen men jag fattar inte trådstarten.

Har det med klockor att göra eller GTG? Eller är det något internt?

Jag har sett Åberg filmer men fattar inte kommentarerna här annat än fotografens DD, men det måste finnas något annat skäl till trådstarten. Självklart får forumägaren ha sina egna bestämmelser och anledningar till att tråden ligger kvar här, fylla?:oops:

Det är nytt tema så var bättre att informera om det är i en ny tråd? Snowroller har väl lika lite med klockor per se som Star Wars, men det har ju heller aldrig varit syftet med alla olika teman.
 

Norda

Panerai
Går det att se någonstans en lista på antal inlägg - figur?
Vill veta vad som krävs för få bort den engelska brytningen jag fått...
 
Topp