OBRKV
Basic
Är nästan redo att hålla med! Eller en 6263 med svart tavla och vita subdialsDay Date på presidentlänk. Helst med Onyx dial.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är nästan redo att hålla med! Eller en 6263 med svart tavla och vita subdialsDay Date på presidentlänk. Helst med Onyx dial.
Nä. 6265 och 6263 kostar ganska likvärdigt.Tänker att Daytona går från ointressant(i mina ögon, inte som klocka) till superhet när den får svart tachy.
Är de alltid svindyra..?
Nä. 6265 och 6263 kostar ganska likvärdigt.
Har både stål och plast till min som tur är. Svart tachy gäller för tillfället.
![]()
Snyggast är självklart samma modell med vit PN-tavla.
![]()
Tänker att Daytona går från ointressant(i mina ögon, inte som klocka) till superhet när den får svart tachy.
Nu är vi där igen,men fan va det är roligt. Det finns säkert 30 olika klockor ,som jag tycker är vackrast.........tex.....1680 red![]()
Ser inte submariner-texten helt keff ut på den där?
Japp...helt klart.....önskar jag hade en svart ring att klämma på min!!!![]()
Leopard-daytona?
Du måste skoja![]()
Vad väntar du på![]()