• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Snyggaste signaturen på KS...

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Spencer66 skrev:

Loggan i min signatur hade jag av misstag tagit från någon sida som säljer fulkopior, när man kör googles bildsök så framgår inte alltid adresserna supertydligt (tycker jag nu) således hamnade den i min signatur och nu ska jag få kompanistryk!

Josef B var snäll nog att inte PMa mig utan istället kasta mig till vargarna också haha! :mrgreen:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Porsan skrev:
80talisten skrev:
Porsan skrev:
80talisten skrev:
... måste väl ändå jag ha..? :cool: :p

Om du tar bort allt som har med Seiko att göra så kanske...
Men... tråden jag skapade var menat som ett skämt, ta inte så allvarligt på allt här i livet... :)

Gör jag inte heller, ironi kallas det ;) kan tillägga att jag är en väldigt lättsam typ :D
Va bra, det är jag med... :D
 

Josef B

Bestraffaren
Aquaracer2 skrev:
Spencer66 skrev:

Loggan i min signatur hade jag av misstag tagit från någon sida som säljer fulkopior, när man kör googles bildsök så framgår inte alltid adresserna supertydligt (tycker jag nu) således hamnade den i min signatur och nu ska jag få kompanistryk!

Josef B var snäll nog att inte PMa mig utan istället kasta mig till vargarna också haha! :mrgreen:

Det är så jag rullar! :mrgreen:
 

Porsan

Efraim
2-Faktor

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Porsan skrev:
80talisten skrev:
Jokkmokkswe skrev:
Det enda här som är ett skämt är Seiko!

Porsan skrev:
Jokkmokkswe skrev:
Det enda här som är ett skämt är Seiko!
:lol:

Om ni inte slutar nu så kommer jag att spamma en massa GS-tabeller om hur dom prestrerar i tester o.s.v!!! :mrgreen:

Har ett script som filtrerar bort alla inlägg med ordet Seiko i så kör på!
Men fanken också då... :p
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Porsan skrev:
80talisten skrev:
... måste väl ändå jag ha..? :cool: :p

Om du tar bort allt som har med Seiko att göra så kanske...
Men... tråden jag skapade var menat som ett skämt, ta inte så allvarligt på allt här i livet... :)



Alla skämtar bara! :D
Det råder stor fobi på att glömma att använda smajlgubbar vid sarkastiska skämt här på KS.. :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Porsan skrev:
80talisten skrev:
Jokkmokkswe skrev:
Det enda här som är ett skämt är Seiko!

Porsan skrev:
Jokkmokkswe skrev:
Det enda här som är ett skämt är Seiko!
:lol:

Om ni inte slutar nu så kommer jag att spamma en massa GS-tabeller om hur dom prestrerar i tester o.s.v!!! :mrgreen:

Har ett script som filtrerar bort alla inlägg med ordet Seiko i så kör på!

VAR HITTADE DU DET????!!!
 
Topp