Hade hellre suttit på Mälarpaviljongen i hällregn med en Seiko på armen än i solen här...Men du har iaf sol på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade hellre suttit på Mälarpaviljongen i hällregn med en Seiko på armen än i solen här...Men du har iaf sol på dig!
Ja va fn, om den inte ska med till Paris så kan du låna den.Jag dricker några bira åt dig! Låna mig din 16613 också så kan vi även känna din närvaro![]()
Ge er för faen! Det är väl ingen leksaksbil man bara "bytlånas" med.. Och förresten ska väl du härmas med massa pekbilder från Paris, eller..? Summa summarum är att om du nu inte kommer (tyvärr) så tycker jag även din rassliga gamla 16613 inte heller ska komma och bli dagens dussinklocka..Ja va fn, om den inte ska med till Paris så kan du låna den.
Ge er för faen! Det är väl ingen leksaksbil man bara "bytlånas" med.. Och förresten ska väl du härmas med massa pekbilder från Paris, eller..? Summa summarum är att om du nu inte kommer (tyvärr) så tycker jag även din rassliga gamla 16613 inte heller ska komma och bli dagens dussinklocka..![]()
Stilbildande kallas det.. För de som vågar, inget för dig mao!Jag är mest orolig för att du kommer sno min. Lite som när vi hade våra Ploprofs och du hade monterat meshet åt fel håll......
Och bara tomma tunnor som skramlar mest....Stilbildande kallas det.. För de som vågar, inget för dig mao!![]()
"Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen"
Jag fattar inte...?Och bara tomma tunnor som skramlar mest....
Är 30/5 ett preliminärt datum eller är det då det gäller?masterkiller
Det datumet är spikat!
Jag vill verkligen komma, men dan efter innehåller en hel del gratis sprit och det vill man ju kunna utnyttja till max. Gratis sprit liksom...
Jag vill verkligen komma, men dan efter innehåller en hel del gratis sprit och det vill man ju kunna utnyttja till max. Gratis sprit liksom...
Vafan du fick ju gratis sprit på förra gtgn!
Så aquaracer, det fryken menar är att det är omöjligt att hålla sig till tre bärs, speciellt när man har sån dålig karaktär som jag har...3 bärs drar du!
dålig karaktär som jag har...
Får man en halv öl för en 1680 white...?Om någon känner sig manad att släpa med en röd 1680 man kan få klämma på, bjuder jag denne på valfri dryck!![]()
Om någon känner sig manad att släpa med en röd 1680 man kan få klämma på, bjuder jag denne på valfri dryck!![]()
Får man en halv öl för en 1680 white...?