• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommar GTG - Live Tråden...

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
FY FA-AN VAD NI HAR DET BRA!!! Jag uteblir nog dessväre ikväll :(

Fryken, lova att du sparar Europe till en annan kväll. Tänk hela ligan som stämmer upp på en sing-a-long till Coast to Coast. Satan vilken feeling!
 

Camo00

Patek
Ser sinnessjukt nice ut!! Ös på med fler bilder! Och Målarn, stoppa Navitimern i fickan och posta den till mig?! ;)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Pers lilla godbit:
AD9E0A9E-4AC1-4E45-9DF2-896185F8AA4B-34874-000010930439AE8D_zps9aa46571.jpg
 

m_s

Patek
2-Faktor
Fan hade varit så kul att komma på en första GTG! Men ligger så sjukt bakis i soffan efter nattens företagsfestande...

Hoppas ni har en nice kväll!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul att se en Breitling på en GTG bild. Inte ofta. Snygg var den också. Skål från Hamnen i Ålborg. Jag är med er i tanken i alla fall :)
46C2A8BC-B234-45C0-8C22-8CD664E20A61-2488-0000010C61D3ACE4_zps1fb86971.jpg
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Efter att ha sett bilderna blir jag ännu mer besviken över att jag fick förhinder.
Bättre lär det inte bli imorgon när Fryken sitter och berättar kul anekdoter småbakis...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Efter att ha sett bilderna blir jag ännu mer besviken över att jag fick förhinder.
Bättre lär det inte bli imorgon när Fryken sitter och berättar kul anekdoter småbakis...


Sent from my iPhone using Tapatalk

jag vet precis ordet att yttra i detta läge... det består av fyra bokstäver och börjar på S samt slutar på A.... Skärpning!
 
Topp