Har nåt minne av att samma bild lades upp för ett år sedanDu vann.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har nåt minne av att samma bild lades upp för ett år sedanDu vann.
På sida 11 ligger samma bildHar nåt minne av att samma bild lades upp för ett år sedan![]()
Du vann.
Ett uttryck för beundran och viss avundsjukaVisste inte att det en tävling. Men en av klockorna som uteslutande används sommartid eller varmare resmål.
Verkligen. Jag gillar speciellt ljust denna med blå detaljer. Ett ljustblått gummi till vore inte heller så illa på sommaren
Verkligen. Jag gillar speciellt ljust denna med blå detaljer. Ett ljustblått gummi till vore inte heller så illa på sommaren![]()
Bättre än både Sub, Sea-dweller och GMT om du frågar migden får oförtjänt lite kredd den klockan
Bättre än både Sub, Sea-dweller och GMT om du frågar mig![]()
Posta fler bilder på både klockan och miljön - ser för jäkla härligt ut!Visste inte att det en tävling. Men en av klockorna som uteslutande används sommartid eller varmare resmål.
Posta fler bilder på både klockan och miljön - ser för jäkla härligt ut!
kondensenKommer när det blir sommar![]()
Mission to ANUS. Är den limiterad eller kan alla, köpa?Vad blir er sommarklocka(or) 2026? Ni får också gärna berätta vad som definierar en sommarklocka för er.
För mig måste den iaf vara färggrann och lekfull. Den får gärna vara budgetvänlig och/eller robust. Sen kanske det inte är något som har kommit för att stanna i samlingen.
Det var tänkt att denna skulle bli min sommardinka, men har börjat tröttna lite redan efter bara några veckor så överväger om jag skulle behöva en Seiko Manta Ray
![]()
![]()
det är nog öppet för alla men rekommenderar ett gummi till.Mission to ANUS. Är den limiterad eller kan alla, köpa?![]()