Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där satt den!! Kan ni förstå övertalningen det krävdes för att få frugan att gnugga dit den där.. Å sen ta kort på eländet också'Nuff said!![]()
Har haft 3 st. Bara 2 kvar idag. Helt ärligt så har jag aldrig någonsin tänkt på att länken skulle vara smal. Bara ett hjärnspöke. Köp bara köp! Massor med klocka för pengen!Tittat på dem många ggr. Men förstår inte varför den ska ha så smal länk. Blir fel enligt mig.![]()
Har haft 3 st. Bara 2 kvar idag. Helt ärligt så har jag aldrig någonsin tänkt på att länken skulle vara smal. Bara ett hjärnspöke. Köp bara köp! Massor med klocka för pengen!
Stackars kvinna!Där satt den!! Kan ni förstå övertalningen det krävdes för att få frugan att gnugga dit den där.. Å sen ta kort på eländet ocksåHon skakade så mycket på huvudet under tiden så jag blev orolig att hon skulle få men för livet!!!
Jäääävlar vad den satt kvar länge kan jag säga!!
Har också haft 3, ingen kvar, och har heller aldrig upplevt länken som ett problem. Som den gode @RicVin säger är det oerhört mycket klocka för slanten.Har haft 3 st. Bara 2 kvar idag. Helt ärligt så har jag aldrig någonsin tänkt på att länken skulle vara smal. Bara ett hjärnspöke. Köp bara köp! Massor med klocka för pengen!
Kul, fan av ana-digi, spanat på deep blue dephtmeter tidigare men aldrig slått till ( vitt och pvd lockade till bad och sommar), nu var den ju slut så det blev en orange,,återkommer med ngn form av paketöppning/review av denna sommarbeater, invictan överraskade ju för en tusing i ana-digi segmentet hoppas på ännu en positiv överraskning.
( uppger man Oceanic time i kommentar vid order skall man enl obekräftad uppgift få ett extra strap, får se om det bet...)
En Omega SMP 300 på Nato kan inte slå fel va?
Tror man får ta det via pmHur får man det för under 5000kr
Verkar som att tråden slogs samman med en äldre sådan så missuppfattning blir ett faktumHur får man det för under 5000kr
Invänta en city, trevliga klockor!Tjena! Skummar igenom forumet varje dag men har ännu inte deltagit med egna synpunkter och diskussioner förrän nu. Går i tankarna på att köpa min tredje klocka men har lite beslutsångest om vad det ska bli.
Det lutar mot en ny sommarklocka som får omväxla min trotjänare SKX013.
Söker efter nåt lite mer färgglatt, i stil med Halios Seaforth fast för en billigare slant. Kan definitivt tänka mig nån vintage diver! (Tänker specifikt på en gul City Professional som jag såg i vintagetråden för inte så längesen.) Söker inget monster, utan nåt mindre än 40mm för mina tunna armleder.
Vad är era förslag? Vad blir eran sommarklocka för 2019?
Mvh
Ps. Hittade ingen aktiv tråd för detta, men om admin vill flytta den så förstår jag. Tack för ett trevligt forum KS!
Riktigt fin den därInvänta en city, trevliga klockor!
Brukar dyka upp med jämna mellanrum på köp och sälj men även försvinna nästan lika fort. Bara att vara på hugget!
Min (ej till salu)
![]()
![]()
Precis en sån jag menade. Måste hålla ögonen öppna på marknaden så kanske jag kan hitta nåt liknande. GRYM klocka!Invänta en city, trevliga klockor!
Brukar dyka upp med jämna mellanrum på köp och sälj men även försvinna nästan lika fort. Bara att vara på hugget!
Min (ej till salu)
![]()
![]()
Kan intyga att Certinan är grym! Återupplivad klassisk dykare från 60-taletSett till Mekaniska urverk samt dykarur så borde dessa kunna köpas för under 5lax:
![]()
![]()
![]()
Dessutom i en makalös boett!Invänta en city, trevliga klockor!
Min (ej till salu)
![]()
![]()