• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sover du med eran klocka!? Eller vad har ni för kvällsrutin!?

Ljungskile

Omega
2-Faktor
Min sambo var mest irriterad när den lös henne i ansiktet. Men det gäller att vara stark och köra sitt eget spår. Till slut accepterar hon det, det gäller bara att visa att hon inte har något annat val!

Ett alternativ är att börja ha den på dig i smyg, gömma handen under kudden och när hon somnat kan du ta fram och smeka den samtidigt som du väser "my precious"!

Kör oftast SKX007 vilket har ganska mycket lume - så det lyser ju ganska friskt! kanske köra en kompromiss och köpa en natt/sovklocka.

Någon som har tips på en bra sovklocka?
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Har en ritual... så nja nu får jag väl skriva den.
Har ett par klockor som jag använder ( just nu 3 ) en YM på dagen, sover med min ena DD så jag slipper fippla med dagarna på den, samt den tredje är en beater som jag har när jag jagar ;-)
 

Oyster

Omega
Numer åker klockan av innan sängdags. Detta efter jag vaknat upp med ett jack på ena kindbenet, vilket också syntes väldigt tydligt. Knivskarp boett..
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Tar av den när jag ska sova. Känns onödigt att ha en stålklocka på handleden som kan repa sig själv och omgivningen (väggar, nattduksbord, kvinna osv när jag vrider och vänder på mig).
 
Topp