Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja vi är flera som gillar klockor här
Och det dom alla 3 har gemensamt är att ingen vart på månen![]()
Du vill inte utveckla istället vad du menade?
Gjort det ju. Ingen av dom har vart på månen, någonsin.
Och vad har det med saken att göra? Tråden heter Space Day...har ingen av modellerna varit i rymden menar du?
Vadå vad har det med saken att göra? Ser du ingen koppling mellan rymden och månen ö.h.t?![]()
Det är svårt att förstå vad du menar. Om jag frågar igen men på ett annat sätt. Vad var tanken bakom inlägget där du konstaterade att ingen av klockorna hade varit på månen?
Ok? Läs om mina inlägg ist för att ställa ytterligare ogenomtänkta frågor. Nu får du även berätta poängen med dina inlägg/frågeställningar riktade till mig.
Skickar PM istället så kan tråden återgå att handla om det som TS tänkt sig
Varför kallad Speedy för ”the moonwatch”?Gjort det ju. Ingen av dom har vart på månen, någonsin.
Varför kallad Speedy för ”the moonwatch”?
Kört Spacewalk idag
![]()
Mkt fin samling![]()
Det kan vara kul att visa några gamla Omega och en ny Fortis NOS som kom idag, det är inte varje dag som dessa ses tillsammans, någon annan här som delar intresset.
Finns två andra.Den där är så galet cool. Visst finns det en "budgetvariant" på den? Och i sådana fall, är de bara besläktade utseendemässigt eller har lillebror också varit på rymdäventyr?
IZUL är väl det närmaste annars fina det ju en Landmaster där delar av designen tagitsfrån SPS005:an. Ingen av de har dock varit i rymden.Den där är så galet cool. Visst finns det en "budgetvariant" på den? Och i sådana fall, är de bara besläktade utseendemässigt eller har lillebror också varit på rymdäventyr?
Ja vi är flera som gillar klockor här