• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Space day.......

Här är min Gagarin Sthurmanskie från 1950!

DSCF3951.JPG
Jäklar va ball! Var hittar man en sådan?

Fortisen är fin jag funderade på den men det blev den gamla modellen för mig, är du nöjd med den?

Den är en keeper, dock bär den stort 45mm. Så om du har tunna handleder kan det vara värt och testa en i verkligheten först.
Dock är Fortis inte bästa tillverkare av armband. Det är en blandning av plastkärna och läder. Försök hitta en med metallarmband vilket skall upplevas mycket bättre men väger såklart mer. Jag har bytt till Hirsch-strap på Fortis "Monolith" och det blev en helt annan känsla att bära klockan.

Senast ändrad:
Den är en keeper, dock bär den stort 45mm. Så om du har tunna handleder kan det vara värt och testa en i verkligheten först.
Dock är Fortis inte bästa tillverkare av armband. Det är en blandning av plastkärna och läder. Försök hitta en med metallarmband vilket skall upplevas mycket bättre men väger såklart mer. Jag har bytt till Hirsch-strap på Fortis "Monolith" och det blev en helt annan känsla att bära klockan.

..45 mm är lite stort för mig, det var en av ledningarna till att jag köpte min 38.5 mm. Ett skyltex. från Tyskland uppenbarligen...men helt oanvänd med AD garanti.

Tillbaka
Topp