• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SpaceAce

Fujoor

Patek
2-Faktor
Köpte en G-shock av mig. God kommunikation. Trevlig. Allt gick helt enkelt väldigt smidigt. Tummen upp!
 

FOQ

Audemars
@SpaceAce gjorde ett band på beställning till min klocka. Snabb process trots att han själv tyckte det tog tid.

Ja, vad ska säga för superlativ?! :) Bandet blev bättre än vad jag kunnat föreställa mig. Förhöjde en redan bra klocka. Mycket bra!

P själv är supertrevlig att ha å göra med! Blir lätt fler band via herrn i framtiden.

Kör hårt om ni är sugna på band från herrn!
 

Svävaren

Omega
Sålt ännu en klocka till @SpaceAce och väntar nu på ett band som delbetalning. Står fast vid mitt tidigare omdöme, det här är en i alla stycken god och ärlig typ som jag gärna gör affär med igen.

Samtliga tummar upp!


Tillägg! har nu haft nöjet att bära ett band gjort av @SpaceAce och slänger således in några extra superlativ. :)

Min uppfattning är fortsatt att @SpaceAce är en mycket bra del av forumet och jag rekommenderar definitivt att göra affärer med honom.
Slut tillägg!
 
Senast ändrad:

Sebastard

Vacheron
Jag har inte handlat av @SpaceAce än men har fått låna en klocka som han skickat till mig på distans. Detta för att få testa och skapa uppfattning om dessa klockor är något för mig. Skaplig portion cred och stort tack för detta. Det här är en Goodguy på riktigt!
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Har sålt två klockor till @SpaceAce och anser honom definitivt vara en GG. Superenkel och trevlig att ha och göra med. Tydlig rapp kommunikation och snabb betalning genom Swish. Skulle absolut göra affär med herrn igen. :)
 
Topp