• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spanar på en ingenjör

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Rydbergs ur idag. Förträfflig service.

Mm nästa år kanske...svart eller blå?
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Blå är väldigt fin! Gillar den lilla orangea detaljen. Precis det där "lilla extra" som gör helheten.
 

Fistface

Friends of KS
Tänker du att behålla den länge säger jag svart. Planerar du att bara ha den en kortare tid är Laureus kanske skojigare.
Och är det bara jag som stör mig på den vita datumskivan mot den blå tavlan?
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Har inte tittat då mkt på iwc ingenuer tidigare men den är fan fin. Snygg, lagom storlek, 120m WR, sportig och samtidigt stilig, lite samma som subben om ni förstår vad jag menar. Inte omöjligt att detta blir ett köp nästa år, topp tre iaf just nu.
 

jabla

Sarlacc
Blå!
Men försök prova en några dagar innan du slår till, älskar modellen men den funkade inte på armen med justeringsmöjligheterna när jag väl köpte en. :(

Edit: Korkat nog provade jag inte på gummi innan jag flippade den.
 

Freddie L

Panerai
Den svarta var fantastisk IRL. Skulle gärna se den blå också, förstås. För mig har den här seglat upp som en utmanare till Explorer I.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Blå! Svart tävlar lite i samma liga som Rolex explorer och där ligger den i lä.... Nä kör på den blå, har inte tänkt på det innan, men den är ju en sjukt bra sommarklocka också!
 
Topp