Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med dig, min erfarenhet också - det är alltid roligare med klockor som är egna eller har en unik karaktär (även om de kanske påminner om andra modeller).Hej,
Tror inte riktigt på idén att köpa något som är så likt speedmastern som möjligt. Gjorde själv detta innan jag hade råd att köpa "the real deal" men den klockan vart inte långvarig i mina ägor. Det var absolut inga fel på klockan, den va riktigt bra för en billig peng, men varje gång jag tittade ner på den så slogs jag bara av att det inte var en speedmaster. Därför tror jag det är bättre att köpa något annat under tiden du sparar pengar. Seagull som nämnts är väldigt mycket för pengarna. Oavsett vilken prisklass klockan ligger i så vill bli glad när man tittar på klockan, inte besviken för vad den inte är.