• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Splitternya oanvända CP Company,Tiger of Sweden&Lexington- kavajer

Dr666

Basic
IMG_0024.JPG IMG_0026.JPG IMG_0028.JPG IMG_0029.JPG Dessa har pga ett tidigare kraftigt överköpande av kläder gjort att jag mest önskar rensa garderoben,dessa är aldrig använda &på flera står pris-tagsen kvar....Kavajerna är i storlek 54,förutom Lexington som är i en XXL men känns definitivt som en vanlig XL!

CP-company kavajen är ofodrad,härligt snyggt häng&här en klockren sommarkavaj,butikspriset gick på 3695kr men jag slumpar loss den för 2000kr- all prutning undanbedes då detta är ett klipp utan dess like! Helst F2F i Sthlm City då jag måste hålla mig i närheten till ett sjukhus så optimalt kring Vasaparken i Birkastan

Skulle gärna uppskatta ifall intressenter skulle slå till på flera plagg såsom ngn el båda vinterjackor som finnes i en annan annons& då självfallet även kavajer såsom en ljus grå/silvertonad Tiger-kavaj size 54 som sitter smäck,men aldrig använts denna kostade i butik 3195kr& mitt pris är 1750kr!
Ingen prutning tack om köparen befinner sig utanför Stockholm ordnas självfallet frakt men detta på köparens bekostnad!

Slutligen så har jag en Clubblazer från Lexington, butikspris 2795kr- otroligt snygg med ett par chinos el även cargoshorts till sommarfesten splitterny där mitt pris för KS-kavajen släpps för patetiskt billiga 1250kr...Ni som har plats i garderoben kan nog inte hitta på ngn sida el rea hitta sådana här kap...Slå till& gärna snabbt!

Imorgon släpper jag ett gäng på fyra stycken J Lindeberg tröjor,även dom oanvända&välvårdade.
Tre par brogue-skor som är oanvända,stått i skoblock efter inköp& putsats&impregnerats så att köparen av dessa har allt förarbete fixat på obestämd framtid,men passa på nu med kavajerna!
Kontant el Swish helst F2F så ni själva får se att allt stämmer till punkt&pricka!
Ha en härlig dag i solen men glöm inte att svara asap, ngn sänkning av priset blir det inte då ger jag hellre bort dessa till kamrater!

Vägrar sjunka ner till Blocket-träsket, pallar inte det eländet...
Tackar ödmjukast KS för annonsplats & ett grymt forum för oss klockintresserade
Mvh/Janne

Tillbaka
Topp