• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spontan tävling!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Här blåser vi av tävlingen eftersom skiten är i full gång. Vinnare annonseras vid matchslut. Vissa är uppenbarligen diskade redan nu.

Mvh/Tävlingsledningen

Ps. Japp. Den här tävlingen är fullständigt genomkorrupt. Vad som helst kan hända. Vilket innebär att det självklart går att lämna 'tävlingsbidrag' så länge matchen pågår. Mutor till barncancerfonden kan också innebära vinst.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Martin har rånat era kiosker,
han har hotat er med kniv (hugga DIF),
han har brutit sina ben,
han har meckat upp en fet
och så rullar showen vidare igen.......
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då kan vi konstatera att rent formellt så vann hans läderbandet! En värdig vinnare faktiskt. Hans, PM'a din adress!
 

calzone

Vacheron
Och som extra bonuspris så får Seikoman87 ett tröstpris i form av ett KS-nato. Helt enkelt för sin dryga start i tråden med det poserande ointresset som sedan manifesterats hela kvällen med otaliga trådbesök och ett hejdlöst klickande på like-knappen.

PM'a din adress.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !, Äntligen vinner jag något för första gången på KS :D
 

TKVF

Panerai
Jag vinner ju aldrig något. Hade fullt upp med att sitta på tågen och vänta igår, taxin kostade i slutändan 6000 kronor för att ta sig hem. Tycker jag kunde vara värd ett armband. kunde satt in 10 sty klockköp på Barncancerfonden om jag "vunnit" armbandet, tror det skulle passat bra på min gamla Omega.

Nu laddar vi inför nästa tävling.
 

hans

Petrus Kenicius
5FUSzwd.jpg


Nu har vinsten dykt upp. Snyggt! Nu funderar jag på vilken klocka jag ska testa det på. Tack till de som möjliggjorde tävlingen.
 
Topp