Boris Balkan
Fark you!
Citerar uret vintage "Spänne: 4/5"![]()
Jag antar att bortpolerade skador höjer betyget.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Citerar uret vintage "Spänne: 4/5"![]()
Man ska vara generös i juletiderCiterar uretvintage "Spänne: 4/5"![]()
Nog så det ligger tillMan ska vara generös i juletider![]()
Finns det något bättre alternativ på uret enl er? Klockan är inte skickad ännu som sagt!
Tycker Du ska välja det Du gillar.. Men personligen hade jag valt den suben före den du har reserverat. Har svårt med klockor där patinan på urtavla och visare inte matchar.. Men det är mina 5 cent. Lycka till! Kan aldrig få fel med en Rolex Submariner..
Finns det något bättre alternativ på uret enl er? Klockan är inte skickad ännu som sagt!
Du hittar många alternativ till uretvintage i trådar här på forumet. Om du kan backa ur den här affären och välja en annan SUB så skulle jag göra det. Du kan få betydligt bättre här på forumets köp/säljavdelning om du är försiktig och gör affärer med någon med mycket referenser.
Sent from my iPhone using Tapatalk
BORIS! Där kom det, ett inlägg utan sarkasm
![]()
Om du inte måste handla från uret så kan du alltid lägga ut en "WTB" här på forumet. Du kan även starta en tråd här i diskussion där du kan få hjälp och tips av folk som kanske vet av någon fin sub.Finns det något bättre alternativ på uret enl er? Klockan är inte skickad ännu som sagt!
Fattar ingenting. Har du inte redan handlat? Svårt att backa då om du inte hinner ringa dem innan de skickar den.