• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Jag är en av de lyckliga som lyckades lägga vantarna på en tröja faktiskt. Men blev riktigt sugen på jubileum-halsduken, den missade jag tyvärr. Nån som hann köpa den?
Grattis till tröjan! Har du köpt den över disk?
Isåfall, hur är storlekarna ifall jag beställer en specialbeställd.
Jag är lång och smal. Kör medium i kortärmat, men oftast large i långärmat, men gillar inte om den blir för stor över bröst/mage…

Grattis till tröjan! Har du köpt den över disk?
Isåfall, hur är storlekarna ifall jag beställer en specialbeställd.
Jag är lång och smal. Kör medium i kortärmat, men oftast large i långärmat, men gillar inte om den blir för stor över bröst/mage…
Bokade direkt när dom släppte den och valde hämta ut hos Intersport i skrapan. Jag upplever storleken som normal. Jag är en klassisk medium, 177cm, 75kg, och den satt perfekt

Helvete vad jobbigt nu

IMG_0155.jpeg

Vilken j-la skandal/antiklimax...

Hur fan tänker DIF-packet på läktaren?
Hur fan tänker polisen?
Hur fan tänker fotbollsansvariga/förbundet?
Det har hänt flera ”värre” avbrott i år där man valt att ge det en chans till. Tror inte ens det var 30% kvar av gårdare kvar efter en timme, och de som var kvar var inte typen som kastar bangers.
Om nu Polismyndigheten tycker det är en bra idé att tömma läktare, då hade de väl kunnat börja med dif och låtit oss stå kvar?

Många frågetecken här, en mörk dag för supporterkulturen, vad skickar de för signaler? Kasta in banger = Slipp bortamöte med supportar.

IMG_1328.jpeg

Det har hänt flera ”värre” avbrott i år där man valt att ge det en chans till. Tror inte ens det var 30% kvar av gårdare kvar efter en timme, och de som var kvar var inte typen som kastar bangers.
Om nu Polismyndigheten tycker det är en bra idé att tömma läktare, då hade de väl kunnat börja med dif och låtit oss stå kvar?

Många frågetecken här, en mörk dag för supporterkulturen, vad skickar de för signaler? Kasta in banger = Slipp bortamöte med supportar.

IMG_1328.jpeg
Exakt.
Men när tillståndet drogs in så var det för sent att ändra sig.
Hoppas DIF’s ledning har lite stake och självinsikt och lämnar WO imorgon…

Verkar som sagt var vara en ”sätta ner foten”-situation om man lyssnar på Bajens säkerhetschef i intervjun på Hammarby Fotboll. Ingen vilja att ens försöka lösa problemet.
Sjukt dåligt agerat!
Ni kan vara glada att ni klarade er idag, vilket vi alla som förespråkar en läktarkultur tycker är positivt att det inte blev någon derby-repris. Men man spyr ju på alla som tyckte beslutet att avbryta derbyt på nåt sätt var vårat (DIF:s fel) att polisen satte ner foten och kräver allt möjligt skit om WO, 3-0 osv. :)

Ni kan vara glada att ni klarade er idag, vilket vi alla som förespråkar en läktarkultur tycker är positivt att det inte blev någon derby-repris. Men man spyr ju på alla som tyckte beslutet att avbryta derbyt på nåt sätt var vårat (DIF:s fel) att polisen satte ner foten och kräver allt möjligt skit om WO, 3-0 osv. :)
Kanske lite skillnad på enskilt fyllo som kastar in en halvtom plastflaska och organiserad gruppering som kastar in bangers och raketer med avsikt att bryta matchen?

Och polisen hade inte kunnat avbryta matchen om det inte var för att det kastades in bangers, så jo, det är ”DIF:s” (UCS) fel. Sen att det är en ”slump” att förtroendevalda är på plats och att Per Engström fattar ett populistiskt beslut och ljuger i media är en annan femma. Läs: https://fotbollsthlm.se/hammarby/avslojar-bajens-visitering-var-villkorsenlig-enligt-polisrapport/

Se @willbur svar…
Liiiite skillnad, va’?!?

Se @willbur svar…
Liiiite skillnad, va’?!?
? Raketerna som sköts upp i luften var en ren protestaktion där de involverade lämnade arenan omedelbart som en del av protesten. Smällare brukar förekomma oavsett om det är önskvärt eller inte på högriskmatcher, även om det inte är lika vanligt idag. Det kanske är snabbt glömt men bland annat två veckor tidigare under derbyt på Friends från Hammarbysidan small det. Där spelades matchen klart, som det alltid ska göras. Kollektiv bestraffning är inte reko och trodde alla var överens om det.

För ett gäng år sen klev stadsministern fram och höll presskonferens efter att ett päron träffade en Mjällbyspelare på Stadion, så man har ju helt klart rätt hårda domar mot sånt vanligtvis oavsett om det är ett fyllo eller ej. Det brukar dömas hårdare när spelare blir träffade/skada på någon därav mitt påstående ang. att ni hade tur igår.

? Raketerna som sköts upp i luften var en ren protestaktion där de involverade lämnade arenan omedelbart som en del av protesten. Smällare brukar förekomma oavsett om det är önskvärt eller inte på högriskmatcher, även om det inte är lika vanligt idag. Det kanske är snabbt glömt men bland annat två veckor tidigare under derbyt på Friends från Hammarbysidan small det. Där spelades matchen klart, som det alltid ska göras. Kollektiv bestraffning är inte reko och trodde alla var överens om det.

För ett gäng år sen klev stadsministern fram och höll presskonferens efter att ett päron träffade en Mjällbyspelare på Stadion, så man har ju helt klart rätt hårda domar mot sånt vanligtvis oavsett om det är ett fyllo eller ej. Det brukar dömas hårdare när spelare blir träffade/skada på någon därav mitt påstående ang. att ni hade tur igår.
Men gnäll inte. Ta din gamla cigarett och cykla till Bahamas.

Tillbaka
Topp