• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sportar Steffo Törnqvist en Paul Newman Daytona i morgonsoffan?

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Han körde Panna när jag var på hans julbord på Knistad iaf.
20151205_215939.jpg

Pam 359
 

Lapo Elkann

Cartier
2-Faktor
Min avsikt är inte på något vis att stöta mig med herrskapet på KS men eftersom @Strindberg specifikt efterfrågar @Lapo Elkann's åsikt så kommer den här. Ringar av det snittet äro ikke fagra. På tok för bred, skulle valt ett annat material och till Daytonan bli det enligt mitt tycke väldigt opassande. Lite som sneakers till kostym. Återigen, bara min åsikt och alla har såklart olika smak, vissa kanske älskar combon. Förlåt Steffo, absolut inget illa menat, kör på det du gillar..
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Min avsikt är inte på något vis att stöta mig med herrskapet på KS men eftersom @Strindberg specifikt efterfrågar @Lapo Elkann's åsikt så kommer den här. Ringar av det snittet äro ikke fagra. På tok för bred, skulle valt ett annat material och till Daytonan bli det enligt mitt tycke väldigt opassande. Lite som sneakers till kostym. Återigen, bara min åsikt och alla har såklart olika smak, vissa kanske älskar combon. Förlåt Steffo, absolut inget illa menat, kör på det du gillar..
Man tar väl för fan inte av sig eller byter vigselringen för att matcha klockan. Den var såklart helrätt när den köptes, bara att gilla läget.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Min avsikt är inte på något vis att stöta mig med herrskapet på KS men eftersom @Strindberg specifikt efterfrågar @Lapo Elkann's åsikt så kommer den här. Ringar av det snittet äro ikke fagra. På tok för bred, skulle valt ett annat material och till Daytonan bli det enligt mitt tycke väldigt opassande. Lite som sneakers till kostym. Återigen, bara min åsikt och alla har såklart olika smak, vissa kanske älskar combon. Förlåt Steffo, absolut inget illa menat, kör på det du gillar..
Hur fan tänker du egentligen?
Ska man köpa klocka efter ring eller tvärtom?

Du brukar själv vara rätt snabb att trampa andra på tårna när det blir OT, var det inte meningen att prata om Steffos klockor och inte hans ringar?
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Om man vid enbart en affär i livet bör tänka "tidlöst" är det när man skaffar fångenskapsring....
Idiot... En vigselring är väl något personligt man väljer tillsammans och inte en modenyck för att man är en trendkänslig och nervös Stockholmare och ska försöka gissa sig till vad som är tidlöst trendigt om 30 år.
 
Topp