• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SportRolex

Sålde en Rolex f2f, betalning innan möte ( på initiativ av @Rolex<3 ) och både diskussion innan samt mötet var trevligt.
Rekommenderas till 100 %
GG, som jag absolut skulle göra affär med igen!

Sålde en G shock, gul oak till @Rolex<3
Trevlig konversation och snabb betalning.
Synd bara att postnord slarvade bort klockan.
Men efter en lång tid så fick du den.
Rekommenderas
Gör gärna flera affärer.
100%GG

Sålt en klocka till @Rolex<3, vilket har varit en väldigt smidig och trevlig affär. Genuint seriös, fick betalt i förskott, bra och snabb kommunikation. Sammanfattningsvis en superseriös person som jag gärna gör fler affärer med framöver!

Ger Rolex<3 mina allra bästa rekommendationer!

Gjort affär i 300tsek klassen. Rekommenderar starkt att göra affär med denna trevliga och seriösa herre. Hoppas på fler affärer i framtiden.

Senast ändrad:
Sålde en casioak till @ Rolex och har bara gott att säga!
Supertrevlig kontakt, snabb och smidig affär och en person jag utan tvekan skulle göra affär med igen!
110% GG! Stort tack! :)

Sålde en klocka i övre prisklassen till @SportRolex F2F där jag också fick en klocka som delbetalning. Jättetrevlig herre och allt fungerade supersmidigt. 💯 % GG som jag gärna gör affärer med igen.

Tillbaka
Topp