• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sproitans NY Tactico TC1.2

LennyK

Panerai
Pris
2500
Returpolicy
Nej. Helt ny
Bilder Skickat
  1. Ja
Visar sig bli en ren förlustaffär. Men men... Säljer en helt ny brutal Tactico TC1.2. En klocka som har elegans men samtidigt tål allt och lite till. Inköpt via kickstarter kampanj i höstas, tror jag var siste man att få den för last discount priset 399 euro. För någon vecka sedan kom den rykande färsk levererad till min dörr.

Tyvärr kände jag direkt jag packade upp den att vi inte klickade. Den var inte ”the one” som jag hade tänkt. Har dessutom två andra klockor som redan slåss om handledstid. Så vill du ta över denna soon to be classic klocka, som alla andra av Tactico’s klockor blivit, så slå till nu och sommaren är räddad. Den här kan du bada ned till 500 meter med, samt viktigast av allt, se jävligt cool ut när du sträcker dig efter din iskalla bira.

Lite tekniska detaljer:
Exemplar nr 110
Bezel: 41 mm
Case: 43 mm
Lug: 22 mm, lug to lug: 48 mm
Urverk: seiko SII TMI NH35
Repfritt safirglas, lätt ”domat”
WR: 500m
Magisk superluminova C3 från Tritec

Allt snyggt inpackat i en läder rulle, där det såklart finns garantikort, verktyg och extra sprints samt rengörings duk.

Skickas med spårbar frakt , 120 riksdaler

Vid övriga frågor är det bara att inboxa.

Tack för möjligheten att annonsera KS!
987F2212-EC36-4ABC-BE47-B682279B578F.jpeg
2CFE3420-E587-4231-B029-A0CB50BA8DF2.jpeg
26F7CE22-0231-4B80-A5C0-33B2B51BF3A5.jpeg
9084F306-D563-4E49-A59D-71F9653A10E4.jpeg
51094F2E-D6F4-401C-BC1F-9CB763C94F91.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp