• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SPW

köpt min andra rolex av christoffer f2f kanon kille ,trevlig pratstund,rolexen var i mint skick.
rekommenderas varmt.100% goodguy tack för en smidig affär.:rolex::rolex::rolex::rolex::rolex:

• Like
Reactions: SPW
Köpte idag inför stundande bröllop en Rolex datejust av Christoffer. Smidigt, trevligt och klockan långt mycket snyggare irl jämfört på bild. Sjukt nöjd. Rekommenderas varmt:cigar:

• Like
Gjort distanssffär inga konstigheter alls. Mycket nöjd med köpet, kontakten och den smidiga affären!

• Like
Köpte en Oris, mycket nöjd med allt från klocka till bemötande! rekommenderar alla att köpa av Christoffer riktigt trevlig!

• Like
Superseriös kille @Sweden Premium Watches . Han gick igenom mina klockor innan han tog emot dom vilket visar seriositet samt kvalitet på det han säljer då han verkligen ville säkerställa att allt var i sin ordning. Tryggt inför nästa affär vi gör :) 125% Good Guy.

• Like
Mkt trevlig, rak och ärlig affär idag med Sweden Premium Watches, många klockor inblandade, vi fick till en bra deal, win win....

• Like
Kontaktade Sweden Premium Watches via en blocket annons i söndags och sitter nu med klockan på armen :) Trevligt bemötande och väldigt smidig affär. Rekommenderas!

• Like
En perfekt upplevelse :)
Köpte en Sinn av herrn.
Perfekt packat och snabb leverans med en vara precis som utlovat.
Trevlig dialog också.
Kan inte annat än varmt rekommendera denna goodguy.

• Like
Enkel affär med en resonabel och trevlig kille. Bytesaffär med flera klockor och summor uppemot en kvarts miljon. Pålitilig och seriös handlare.

• Like
Förmedlade en köpare till mig som ledde till en trevlig och säker affär. Tack! GG :)

• Like
Christoffer agerade mellanhand och köpte samt levererade en klocka till mig.
Seriös och proffsig ända ut i fingerspetsarna, här har vi en trevlig handlare som jag rekommenderar till 100%!

Senast ändrad:
  • Like
Köpte en Rolex 1603 av Christoffer, ren distansaffär, och min första klockaffär över frakt.
Suverän kille, trevligt bemötande, mycket duktig och seriös. Klockan är verkligen i toppenskick och MINST lika fin som på bilderna. Jag är supernöjd, stort tack!! Min första Rolex och jag svävar på moln idag :rolex::D:D

100% Goodguy, gör väldigt gärna fler affärer i framtiden (om ekonomin tillåter ;)) @Sweden Premium Watches

• Like
Köp/bytt Rolex av @Sweden Premium Watches F2F i Norrtälje. Ett mycket trevligt och effektivt möte med lite kvalitativt klocksnack innan avslutad affär. Skick/bemötande - 10/10.

Rekommenderar säljaren och gör gärna affär igen

• Like
Tillbaka
Topp