• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale 1521 - blå matt

oddface

Panerai
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Om beskrivningen inte stämmer.
Bilder Skickat
  1. Ja
Sommaren närmar sig, känner du att du behöver lite färg på handleden när du sitter i solen och håller avstånd? Här har du svaret.

En Squale i tokskönt blå. Använt men fint skick. Enda anmärkningen jag har är på insertet på vridringen mellan 10 och 11. Har inte stört mig, men jag har försökt visa det så väl jag kan på bilderna.
Kommer på original gummi, som är nästintill orört. Även ett mesh och två läder följer med.
Utplockad 2017, Har inte mätt tidshållning, men jag har aldrig märkt något avvikande.
  • 50 ATM
  • Blästrad boett, 42 mm
  • Matt blå urtavla och vridring
  • ETA 2824-2 automatverk, m. hacking

Pris: 5000 kr skickat
Finns i Stockholms norrort att beskåda
Inga byten denna gång

squale-11.jpg
squale-1.jpg
squale-2.jpg
squale-3.jpg
squale-4.jpg
squale-5.jpg
squale-6.jpg
squale-7.jpg
squale-8.jpg
squale-9.jpg
squale-10.jpg


Tack till KS för möjligheten att annonsera!
 
Senast ändrad:
Topp