• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale 1521 Ocean - Green Limited

Haglund

Omega
Pris
8500
Returpolicy
Om något i annonsen inte stämmer, annars är klockan under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Flippardjävulen har satt tänderna i mig. Sommarklockan får därmed åka ut på annons.

Här är länken till förra ägarens annons med fler bilder och specar.
https://klocksnack.se/threads/squale-1521-ocean-green-limited-prisbump.151198/

Jag kan inte hitta en enda repa eller ding på klockan annat än några smårepor på baksidan av bandhornen efter bandbyte och någon enstaka på baklocket. Den är helt enkelt jättefin. Jag har inte mätt gången men jag har inte uppfattat någon gångavvikelse. Uppdraget är fint och allt går som smort. Garanti finns även det kvar ett år ungefär om man skulle behöva utnyttja det. Kommer på originalläder (nedersta bilden) och ett grönt tropic (översta bilden) som jag köpt till för att använda när man badar, vilket jag inte gjort en enda gång. Men tropicet matchar tavlan riktigt bra så det har suttit på en hel del i alla fall.

Min handled (på översta bilden) är 16,5 cm och klockan blir faktiskt inte alls särskilt stor trots de faktiska måtten och det faktum att jag personligen inte tycker om för stora klockor. En kanonbra sommarklocka helt enkelt. Och suddet på glaset på översta bilden är skräp. Inte repor.

Levereras fullset med box, taggar, cert, garantikort, etc.

Renköpspris och bytesvärde: 8500 kr

Jag kan tänka mig byte till något kul. Exakt vad vet jag inte, men inga homager eller kinamärken. Kan gå både upp och ner. Hit me!

ABF547CB-6D9B-43B0-8E24-0A9882168F41.jpeg


IMG_20210325_154900_746.jpg
 
Senast ändrad:
Topp